هدیه رویایی برای چهارقلوهای یزدی + عکس

به گزارش رکنا، در اولین روز دور دوم سفر‌های استانی هیات دولت، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده همراه با وزیر راه و شهرسازی در منزل سه خانواده دارای چهارقلوی شهر یزد حاضر شدند.چهارقلو‌های یزدی خانه هدیه گرفتند

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بعد از پیگیری‌های خانم خزعلی در جلسات تهران و بعد از ورود به استان یزد برآن شدیم که به طور ویژه این کار خیر محقق شود، گفت: رئیس محترم جمهور به دلیل فشردگی برنامه‌ها نتوانستند در این دیدار حضور داشته باشند، اما سلام رساندند و قول دادند که به هر خانواده یک واحد اهدا شود.

مهرداد بذرپاش با بیان اینکه هر کدام از خانواده‌ها می‌توانند یک واحد آپارتمان یا زمین هدیه بگیرند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که شما مشکلی از جهت تامین مسکن نداشته باشید و تمام فکر و دغدغه تان بزرگ کردن بچه‌ها باشد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده هم با تاکید بر اینکه امیدواریم با پیگیری‌هایی که صورت می گیرد در کمترین زمان خانه این سه خانواده تامین شود، عنوان کرد: یکی از مشکلات سرراه خانواده‌ها برای بچه دار شدن، هزینه گزاف مسکن است و برآنیم که در قدم اول این نگرانی را از روی دوش خانواده‌های چهارقلو برداشته و در قدم‌های بعدی از میان سایر خانواده‌های پرجمعیت حذف کنیم.

انسیه خزعلی از همراهی و خیرخواهی صاحبخانه یکی از چهارقلو‌ها قدردانی و تاکید کرد: این عمل خداپسندانه ذخیره آخرت است. همراهی مالک با شرایط سخت مستاجر یکی از رفتار‌های خیرخواهانه‌ای است که می‌تواند تحمل شرایط سخت را برای هر مستاجری راحت کند.

 

کدخبر: 860796 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟