بازداشت دزدان اماکن مذهبی در سیرجان / در و پنچره ها را هم سرقت می کردند

به گزارش رکنا؛ جانشین فرماندهی انتظامی سیرجان از دستگیری ۲ سارق و یک مالخر اموال اماکن مذهبی با کشف شمار زیادی اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ داراب قنبری گفت: در پی وقوع سرقت اموال یک مسجد و برخی اماکن خصوصی در مناطقی از شهرستان سیرجان، ماموران کلانتری ۱۱ با انجام پی جوئی‌های تخصصی، پس از گذشت ۲۴ ساعت ۲ متهم دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و آنان را به همراه یک خودرو پراید در حین فروش آهن آلات سرقتی به یک مالخر دستگیر کردند.

وی افزود: این سارقان در مواجهه با شواهد و مدارک موجودتاکنون به ۲ فقره سرقت اماکن مذهبی و خصوصی اعتراف کردند و برخی اقلام مسروقه شامل درب و پنجره، آهن آلات، کابل برق، شیرآلات ساختمان و لوازم آشپزخانه به ارزش یک میلیارد ریال از مخفیگاه آنان کشف شد.

سرهنگ قنبری با بیان اینکه این متهمان افرادی سابقه دار بوده و با یک خودروی پراید مکان‌های مورد نظر را شناسایی و شب‌ها اقدام به سرقت آهن آلات اماکن عمومی و خصوصی می‌کردند، از شهروندان به ویژه کارکنان شاغل در امر نگهبانی خواست نسبت به افراد و خودرو‌هایی که تردد و رفتار‌های مشکوکی دارند و حساس باشند و ضمن بررسی‌های لازم، اینگونه موارد را به پلیس گزارش دهند.

کدخبر: 860598 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟