تصادف مرگبار در جاده مه آلود سمنان

به گزارش رکنا؛ سرهنگ موسی بزرگی ضمن بیان اینکه همزمان با صبح شنبه مه غلیظ اکثر محورهای استان سمنان را در بر گرفته است، ابراز داشت: رعایت فاصله طولی، اطمینان از روشن بودن چراغ‌های مه شکن، پرهیز از سرعت زیاد مواردی که در چنین شرایط آب و هوایی پیشنهاد می‌شود.

وی با بیان اینکه داشتن تجهیزات زمستانه و زنجیر چرخ برای همه خودروها در هنگام بارش برف و باران این فصل سال ضروری است، افزود: اجازه تردد به خودروهای بدون زنجیر چرخ داده نمی‌شود لذا از رانندگان درخواست داریم تا همکاری لازم را برای حفظ سلامتی خود با پلیس راه داشته باشند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه مهمترین حادثه رانندگی روز گذشته مربوط به واژگونی خودرو سواری تویوتا است، ابراز داشت: این حادثه روز گذشته ۱۲۰ کیلومتری مانده به سبزوار به وقوع پیوست که طی آن مرد ۵۱ ساله و بانوی ۴۵ ساله در دم جان خود را از دست دادند و یک پسر ۱۳ ساله نیز مصدوم و به بیمارستان منتقل شد.

بزرگی اضافه کرد: هم اکنون تردد در محورهای استان سمنان جریان دارد اما با توجه به لغزندگی جاده‌ها هنگام بارش به رانندگان توصیه می‌شود از شتاب زیاد و گرفتن ترمز ناگهانی به طور جد پرهیز کنند چرا که باعث سر خوردن خودرو و احتمال واژگونی یا برخورد با خودرو جلویی و نهایت بروز حوادث تلخ و غیرقابل جبران خواهد شد.

کدخبر: 859093 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟