پایان 16 سال فرار قاتل جوان قزوینی / حکم اعدامش صادر شده بود

به گزارش رکنا؛ سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت خودرو همراه با قتل راننده در سال ۸۵ در جاده فرعی قلات به سجاس در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان و شهرستان تاکستان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد قاتل پس از ارتکاب جرم از استان خارج شده و به محل نامعلومی گریخته و هیچ‌گونه خبری از او در دست نیست.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در سال ۸۹ حکم قصاص قاتل به‌صورت غیابی صادر شد، بیان کرد: از زمان وقوع قتل، تحقیقات گسترده انتظامی برای دستگیری قاتل متواری ادامه داشت تا زمانی‌که با بازخوانی مجدد پرونده، پیگیری پرونده شدت بیشتری گرفت و کارآگاهان پلیس تحقیقات جامعی را در خصوص ابعاد جرم، شناسایی و محل اختفای قاتل انجام دادند.

وی تصریح کرد: در این راستا با استفاده از اقدامات فنی و تخصصی و بهره‌گیری از روش‌های نوین پلیسی، مأموران ضمن شناسایی عامل قتل، او را در ایستگاه راه‌آهن استان کرمان مشاهده کرده و تحت کنترل نامحسوس قرار دادند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با شناسایی و رد زنی متهم ، بلافاصله پلیس آگاهی استان با اخذ نیابت قضائی و با همکاری پلیس آگاهی و پلیس شهرستان میاندوآب، متهم را در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از روستاهای شهرستان میاندوآب دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی عنوان کرد: متهم که در زمان وقوع قتل ۲۳ سال سن داشته است، پس از دستگیری و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضائی و سپس روانه زندان شد.

 

 

کدخبر: 858809 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟