دستگیری سارق حرفه‌ای در تفرش / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی تفرش از دستگیری یک سارق اماکن خصوصی‌ در هنگام سرقت و اعترافش به ۱۲ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "سعید فراهانی" در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان تفرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ فراهانی افزود: مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان تفرش، پس از تکمیل تحقیقات میدانی خود، سرانجام موفق به شناسایی یک سارق سابقه دار در این زمینه و دستگیری او با انجام یک عملیات ضربتی در هنگام سرقت در این شهرستان شدند.

او با اشاره به اعتراف سارق به ۱۲ فقره سرقت از اماکن خصوصی در این شهرستان اظهار داشت: در بازرسی از منزل این سارق نیز تعدادی از اموال مسروقه کشف و به یگان انتظامی منتقل شد.

سرهنگ فراهانی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی و درنهایت با صدور قرار قانونی راهی زندان شد.

او در پایان گفت: همشهریان عزیز هشدار‌های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

 

کدخبر: 858804 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟