4 مرد اعدامی پای چوبه دار جان دوباره گرفتند / یکی از آنها 2 زن را کشته بود

به گزارش رکنا؛ شهرام اولین زندانی بود که دیروز در زندان رجایی‌شهر کرج پای چوبه دار رفت. او 15 آبان سال۹۰ در جریان درگیری در قهوه‌خانه‌ای در شهرری در عالم مستی مردی را با ضربه‌های چاقو کشته بود و بعد از آن فرار کرد و به مونیخ آلمان گریخت.

8 سال در آنجا بود اما سرانجام به دلیل عذاب وجدان به مرز بازرگان ایران بازگشت و تسلیم پلیس شد. او در دادگاه گفت که در عالم مستی مرتکب قتل شده و در این سال‌ها دچار عذاب وجدان بوده و همین باعث شده بازگشته، تسلیم شود و شرمنده خانواده مقتول است.

مهرداد دومین زندانی بود. وی با همدستی پسرخاله‌اش مردی را 7 مرداد سال ۹۱ در تهران در جریان تصاحب ملک او با ضربه‌های چوبدستی به سر، به قتل رسانده بود. هردویشان در دادگاه محکوم به قصاص شدند. دی سال ۹۹ پسرخاله مهرداد اعاده دادرسی داد که دوباره محاکمه و این بار معلوم شد ضربه او کشنده نبوده و او از مجازات قصاص نجات یافت و آزاد شد اما پسرخاله‌اش در زندان ماند.

فرید سومین زندانی بود که نامش در فهرست افراد اعدامی قرار گرفت. او 2 زن را روزهای پایانی مهر سال ۹۷ در جریان سرقت اموال‌شان در یکی از محله‌های تهران به قتل رساند و به 2 بار قصاص محکوم شد.

شاهین آخرین نفری بود که نامش در فهرست اعدامی‌ها قرار گرفت. او 9 خرداد سال ۹۸ در جریان درگیری خیابانی مردی را با ضربه‌های چاقو در تهران به قتل رساند. سحرگاه چهارشنبه، 4 زندانی برای اجرای حکم پای چوبه دار رفتند که تلاش‌های واحد صلح‌و‌سازش نتیجه داد و اولیای‌دم مقتولان به محکومان یک ماه برای جلب رضایت مهلت دادند اگر آنها نتوانند رضایت بگیرند دوباره پای چوبه دار خواهند رفت.

 

کدخبر: 858723 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟