وعده فروش خودرو کلاهبرداران قمی پوچ بود

به گزارش رکنا، رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند کلاهبرداری تحت عنوان شرکت لیزینگ درخصوص ثبت‌نام و پیش‌فروش ویژه خودرو برای کارکنان یکی از دانشگاه‌ها در این استان خبر داد.

سرهنگ جعفر عباسعلی پور اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از کارکنان یکی از دانشگاه‌های استان از یک شرکت لیزینگ که مبالغی تحت عنوان پیش‌فروش خودرو دریافت کرده و در موعد مقرر به تعهداتشان عمل نکرده و از این طریق مبادرت به کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق شدند، دفتر و نمایندگی اصلی شرکت لیزینگ فوق را در یکی از استان های مرکزی شناسایی و متوجه شدند مدیرعامل آن شرکت یک فقره سابقه کلاهبرداری داشته که از همین شیوه و شگرد در آن استان نیز اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده است.

عباسعلی‌پور افزود: با تلاش ماموران، متهمان در هر دو استان شناسایی و طی هماهنگی با دستگاه قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بیان داشت: در این رابطه 3 نفر دستگیر و متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

 

کدخبر: 858353 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟