1219 تبهکار و سارق حرفه ای در غرب تهران / سردار ظهیری مطرح کرد
حجم ویدیو: 23.68M | مدت زمان ویدیو: 00:03:12

به گزارش رکنا، سردار "کیوان ظهیری"گفت: با اجرای بیست و پنجمین مرحله طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور، با هدف مبارزه با سارقان جرایم خشن، مالخران و کشف کالای قاچاق در 6 شهرستان تابعه غرب استان تهران در 72 ساعت گذشته، 160 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با بیان اینکه پس از اقدامات اولیه و شناسایی سارقان، با هماهنگی مقام قضائی با اجرای بیش از 436 حکم قضائی، یک هزار و 219 نفر دستگیر شدند که از بین این دستگیر شده ها، 560 نفر سارق و مالخر بودند، گفت: در راستای اجرای این طرح 10 باند بزرگ سرقت منهدم و 661 قلم اموال سرقتی کشف شد.

سردار ظهیری با اشاره به کشف 520 کیلوگرم انواع موادافیونی بیان داشت: در جریان اجرای این طرح 497 نفر خرده فروش و قاچاقچی دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به کشف 60 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق تصریح کرد: در این راستا 22 نفر دستگیر شده و 47 هزار قلم انواع کالای قاچاق کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: در اجرای این طرح  85 نفر از مخلان نظم و امنیت در شهرستان های غرب استان تهران دستگیر و 6 قبضه سلاح جنگی نیز از آنان کشف شد.

سردار ظهیری خاطرنشان کرد: برخورد جدی با قاچاقچیان کالا، فروشندگان موادمخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی از اولویت های پلیس غرب استان تهران است و از شهروندان خواست در صورت  مشاهده هرگونه موارد مشکوک موارد را از طریق سامانه 110 به پلیس اطلاع دهند.

گفتنی است با هماهنگی انجام شده تمامی متهمان دستگیر شده به مقامات قضائی تحویل داده شدند.

 

کدخبر: 857975 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟