شبیخون پلیس کرج به سارقان و تبهکاران حرفه ای + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 41.13M | مدت زمان ویدیو: 00:04:20

به گزارش رکنا؛ سردار "عباسعلی محمدیان" در نمایشگاه کشفیات طرح جامع مبارزه با سرقت  پلیس آگاهی در بین خبرنگاران گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون پلیس آگاهی استان به صورت توامان با اجرای طرح های مبارزه با سرقت سعی در نا امن کردن استان برای سارقان  و هدیه دادن امنیت و آرامش به مردم داشته است.

وی افزود: در آخرین طرحی که طی ۷۲ ساعت گذشته پلیس آگاهی با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان کرج به اجرا گذاشته است، ۱۶۲ سارق و مالخر در قالب ۵۴ باند دستگیر شده اند که از این تعداد ۱۴۲ نفر سارق و ۲۰ نفر مالخر اموال مسروقه بوده اند.

فرمانده انتظامی استان البرز اضافه کرد: برابر برآورد کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باندها به سرقت رفته بیش از ۳۴۰ میلیارد ریال بوده است.

این مقام ارشد انتظامی همچنین از دستگیری 10 کلاهبردار در قالب 5 باند خبر داد و گفت: ارزش کلاهبرداری صورت گرفته توسط این متهمان حدود ۵۰ میلیارد ریال بوده است.

سردار محمدیان از کشف ۴۲ خودرو و 6 موتور سیکلت مسروقه در این طرح خبر داد و گفت: تلاش پلیس آگاهی برای شناسایی مالباختگان سرقت های مکشوفه ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان ضمن هشدار به سارقان و مخلان امنیت، خاطرنشان کرد: امروز فراجا به میزانی از توانمندی رسیده که سخت ترین پرونده های پلیسی به نتیجه می رساند و و مخلان امنیت را در نهایت در اختیار عدالت قرار می دهد.

 

کدخبر: 857652 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟