اقدام حیرت آور پلیس به خانه زن جوان و 2 پسرش در شب کریسمس / دزدان خانه شان را خالی کردند
حجم ویدیو: 88.46M | مدت زمان ویدیو: 00:01:29

به گزارش رکنا ، این خانواده که نامش فاش نشد، روز شنبه برای لذت بردن از شب کریسمس بیرون آمده بودند، اما در حالی که دور بودند، دزدان به آپارتمان آنها حمله کردند، آن را غارت کردند و همه هدایا را از زیر درختشان دزدیدند.

ماموران اداره پلیس ریورساید در محل حاضر شدند و گزارش سرقت را تهیه کردند، اما به همین جا بسنده نکردند. آنها به کلانتری رفتند و هدایا و اسباب‌بازی‌های اضافی را که توسط افسران و ماموران اهدا شده بود جمع‌آوری کردند.

ساعاتی بعد، حدود ساعت 3:30 بامداد روز کریسمس، افسران پاسخگو به آپارتمان بازگشتند - این بار با کیف خود با بابانوئل.

آنها به خاطر طولانی شدن بازگشت به خانه عذرخواهی کردند، اما توضیح دادند که مجموعه ای را انتخاب کرده اند تا مطمئن شوند که در کریسمس بی هدیه نمانند.

ماموران چند هدیه برای بچه ها و مقداری پول نقد برای مادرشان آوردند.

ویدئویی که از دوربین یک افسر گرفته شده است، مادر را نشان می‌دهد که در حال پاک کردن اشک‌های قدردانی آن‌ها در حالی که ماموران توضیح می‌دهند که چه کرده‌اند. سپس هر یک از افسران را در آغوش گرفت و فرزندانش قبل از اینکه راه خود را بروند با آنها دست دادند.

پس از انتشار خبر این اقدام خیریه، اداره آتش نشانی ریورساید به این اقدام خیر پیوست و هدایای بیشتری را بعداً در همان صبح به ارمغان آورد.

مقامات اداره پلیس ریورساید در رسانه‌های اجتماعی گفتند: «ما نمی‌توانیم بیشتر از این به افسران و مأموران خود در اداره پلیس ریورساید، همراه با آتش‌نشانی ریورساید خود افتخار کنیم. و ما قول می‌دهیم که کارآگاهان ما هر کاری که می‌توانند برای شناسایی و یافتن این جنایتکار که سعی در خراب کردن کریسمس در ریورساید داشت، انجام خواهند داد.

 

 

 

کدخبر: 856462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟