پسر جوان بخاطر پدرش ربوده شد / گروگانگیری مسلحانه 3 مرد نقابدار در سیستان و بلوچستان

به گزارش رکنا؛ سردار محمد قنبری در تشریح جزئیات این خبر، بیان داشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی در یکی از روستا‌های توابع شهرستان دشتیاری بلافاصله ماموران انتظامی موضوع را به طور ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: با حضور ماموران در محل و بررسی اظهارات شاهدان عینی مشخص شد، افرادی مسلح و ناشناس با صورت‌هایی پوشیده و با تهدید سلاح، جوانی ۲۱ ساله را با یک دستگاه خودروی پژو پارس ربوده و از محل متواری شده اند.

سردار قنبری تصریح کرد: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی با پدر این جوان، او را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند. تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ، تحقیقات گسترده‌ای را برای شناسایی محل نگهداری او و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

وی در ادامه بیان داشت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و همکاری معتمدان و ریش سفیدان محلی، محل اسارت این گروگان شناسایی، فرد ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری که قبل از حضور ماموران عرصه را بر خود تنگ دیده بودند، متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه گروگان صحیح و سالم تحویل خانواده شد، خاطر نشان کرد: با توجه به شناسایی آدم ربایان تحقیقات تخصصی برای دستگیری آن‌ها ادامه دارد.

 

کدخبر: 855761 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟