آماده باش کامل دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان / مرخصی مدیران شهرستانی لغو شد

به گزارش رکنا؛ و به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه در این نشست عباسپور با تاکید بر حضور میدانی تمام مدیران شهرستان در منطقه در طول 72 ساعت آینده، ابلاغ آماده باش را به اعضای شورای اداری شهرستان بویژه دستگاه‌های خدمات رسان و مرتبط را صادر کرد.

وی بیان کرد: تمامی دستگاه‌های خدمات رسان می بایست با حداکثر توان در خدمت ستاد مدیریت بحران شهرستان باشند.

عباسپور بیان کرد :دستگاه‌هایی نظیر شهرداری، آبفا، دانشگاه علوم پزشکی، برق، مخابرات، گاز، هلال احمر و..... در تعامل صدرصد با ستاد مدیریت بحران بر کاهش حداکثری مشکلات احتمالی پس از بارندگی اهتمام بورزند.

گشت زنی مشترک پلیس راه آبادان _اهواز و آبادان _ماهشهر و راهداری در خصوص رصد وضعیت راه‌ها، کانورت ها و خطرات جاده ای از دیگر مواردی بود که در این نشست با دستور فرماندار ویژه مصوب شد.

اخطار مواج بودن احتمالی رودخانه و دریا به فعالین حوزه ی صید و صیادی و شناورهای تجاری از سوی اداره شیلات، اداره بنادر و دریا نوردی، اداره محیط زیست و دریابانی آبادان از دیگر دستور کارهای جلسه ی امروز مدیریت بحران آبادان بود که به تصویب رسید.

فرماندار ویژه آبادان در این نشست تاکید ویژه بر الزام به عدم قطعی برق، آب، گاز و تلفن شهروندان در هنگام بارندگی داشت. وی در این خصوص، گشت‌های شبانه روزی ادارات ذکر شده رو ملزم به پایش مستمر تجهیزات شهری و روستایی خود کرد.

عباسپور همچنین بر تعامل شهرداری و آبفای آبادان نسبت به رصد و کنترل کانالها، منهولها و دفع آب های سطحی تاکید کرد.

آماده باش کامل شهرداری های آبادان، اروندکنار و چوئبده و بخشداری های اروندکنار و مرکزی در خصوص موارد ذکر شده نیز مورد تاکید رئیس مدیریت بحران شهرستان آبادان بود.

همچنین اداره صمت، اتاق اصناف و اتاق بازرگانی آبادان ملزم به پشتیبانی احتمالی ستاد مدیریت بحران شهرستان آبادان شدند.

عباسپور در پایان این نشست تصریح کرد:تمام تلاش ما را برای بارندگی های ذکر شده، به حداقل رساندن مشکلات شهروندان عزیز در این خصوص است.

علی رنجکش

 

کدخبر: 855410 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟