آتش سوزی هولناک در استودیوی موسیقی شیراز + جزییات

به گزارش رکنا؛ محمد هادی قانع روز شنبه در این باره گفت: در پی آتش سوزی یک ساختمان مسکونی با کاربری استودیو ضبط صدا و موسیقی و اعلام کمک از سازمان آتش نشانی، نیروی های عملیاتی چهار ایستگاه ۲، ۱۱، ۵ و ۱۲ شامگاه گذشته به بلوار بعثت ابتدای خیابان مشیر غربی اعزام شدند.

قانع اظهار کرد: با توجه به اینکه کارکنان در زمان وقوع حادثه در محل حضور نداشتند،.آتش سوزی که از یکی از اتاق های ساختمان آغاز شده بود به دلیل قابلیت بالای عایق های صوتی دیواره ها به سرعت شعله ور و گسترش یافته بود.

وی افزود: در هنگام رسیدن نیروها به محل حادثه دو اتاق ساختمان ۱۷۰ متری کاملا شعله ور و دود زیادی فضا را در بر گرفته بود.

قانع با اشاره به وجود خانه هایی قدیمی با سقف شیروانی در اطراف محل حادثه ادامه داد: تلاش چهار ایستگاه عملیاتی و سرعت آنان در مهار این آتش با هدف عدم سرایت شعله های آتش به منازل اطراف بود.

رییس سازمان آتش‌نشانی شیراز تصریح کرد: آتش نشانان به سرعت عملیات خود را با بکارگیری تجهیزات خاموش کننده و چند رشته لوله آبدهی از چند نقطه آغاز کردند و همزمان با خاموش کردن شعله ها، اولویت عملیات را عدم سرایت و گسترش آتش سوزی به ساختمان های همجوار قرار دادند.

قانع بیان کرد: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارکنان و شهروندان آسیبی وارد نشد و در این عملیات، آتش نشانان پس از لکه گیری و اطمینان از خاموش شدن کامل آتش سوزی به ماموریت خود پایان دادند.

 

کدخبر: 855380 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟