قتل زن مطلقه وقتی عاشق مرد دیگری شد / شوهر سابق هنوز دوستش داشت + فیلم
حجم ویدیو: 109.51M | مدت زمان ویدیو: 00:08:54

به گزارش رکنا، به قتل افتخار می کند و احساس غرور دارد، بدبینی و شکاکی او را به جایی رسانده که اتهام سنگین قتل و شاید طناب دار روی زندگی اش سایه انداخته باشد.

متهم که در برابر چشمان فرزند 4 ساله اش همسر سابقش را به قتل رساند در رابطه با انگیزه اش برای قتل به رکنا می گوید:«شنیده بودم که همسرم قصد ازدواج دارد اما او حرفی نمی زد تا اینکه آخرین بار که به خانه ام آمده بود شنیدم که همسرم تلفنی با خواهرش و در مورد شوهرش که در سعادت آباد زندگی می کند و خودروی 206 دارد صحبت می کند که به همین خاطر عصبانی شدم و تصمیم به قتل او گرفتم.»

او روزی 16 گرم ماری جوانا مصرف می کند اما علت اعتیادش به این مخدر را کمر درد عنوان می کند، متهم به قتل وحشتناک و همسرکشی که هیچگاه اثری از پشیمانی در رفتار او دیده نشد در مورد سوال های متعدد فرزند 4 ساله اش که از علت مرگ مادرش می پرسید، گفت:«وقتی از خانه بیرون آمدیم پسرم علت کشتن مادرش را از من پرسید که گفتم مادرت زن خوبی نبود.»

این پرونده مربوط به مرداد ماه سال 1397 است، مرد شکاک و بدبین به علت شکاکی به همسر سابقش و اینکه احتمالا او قصد ازدواج مجدد داشته علاوه براینکه همسر سابقش را کشت، روی او پارچه سفیدی انداخت و به شکلی بیمار گونه انگشت های پای همسرش را با کش مو بست و روی او پارچه سفید سفره عقدشان را انداخت.

متهم در رابطه با روشی که برای قتل انتخاب کرد اظهار کرد: او را با شالی زرد رنگ خفه کردم و پس از آن چادر سفید سفره عقد همسرم را روی جسدش انداخته و با ماژیک نوشتم عشق کثیف و روی بدنش عطر پاشیدم و سپس سعی کردم با کش موهایش شصت پاهایش را به هم بچسبانم اما کش مو بزرگ بود و به ناچار یک تکه پارچه بریدم و شصت پاهایش را به هم بستم و در ادامه روی کاغذ یک یادداشت گذاشته و همراه پسرم از خانه خارج شدم.»

حسادت جنسی

کارشناسان معتقدند این اختلال «جنون» یا «حسادت جنسی» نام دارد و به شکلی بیمار گونه نسبت به شخصی که فرد به او علاقه دارد، بروز می کند،  در این شرایط وقتی فرد می بیند کسی را که دوست دارد از دست می دهد دچار این حالت می شود. که اختلالاتی هذیانی است. مثلا همسر به ترفندی جدا شده ولی مرد همچنان او را شدیدا دوست دارد مثل آنچه که در فیلم هامون دیده بودیم. حتی ممکن است طلاق زن به دلیل علاقه بیش از حد مرد به او بوده و به این دلیل تلاش کرده تا جدا شود چون علاقه مرد به زن تمام زندگی زن را تحت الشعاع قرار داده است. این وضعیت یک اختلال روانی درمان نشده است.

 

 

 

 

کدخبر: 854909 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟