این زن با همدستی بچه هایش طلا می دزدید! / پلیس خرم آباد 6میلیارد اموال مسروقه کشف کرد

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار یحیی الهی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر یک فقره سرقت کیف دستی حاوی طلاجات در خرم آباد ماموران کلانتری 12 این شهرستان بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: پس از حضور ماموران در محل و انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد، مالباخته به همراه همسرش جهت خرید به یک مغازه می روند که کیف دستی همسرش حاوی مقدار 170 گرم انواع طلاجات، تعدادی سکه طلا، 2 دستگاه تلفن همراه آیفون و مدارک هویتی وی به ارزش بیش از 6 میلیارد ریال به صورت ماهرانه ای و به روش کش روزنی سرقت شده است.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: پس از انجام اقدامات تخصصی توسط ماموران انتظامی، مشخص شد اموال مسروقه توسط یک خانم با همدستی دو فرزندش به سرقت رفته که پس از هماهنگی قضائی هر 3 نفر دستگیر، اموال مسروقه کشف و به مالباخته تحویل شد.

سردارالهی در پایان ضمن هشدار به سارقان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند به شهروندان توصیه کرد از همراه داشتن اموال گران قیمت از جمله طلاجات و وجه نقد خودداری کنند و در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله از طریق تلفن 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

مهدی زکی‌پور/لرستان 

کدخبر: 854839 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟