این 3 مرد مشهدی ها را عاصی کرده بودند / 80 نفر شکایت کردند

به گزارش رکنا؛ سرهنگ جواد شفیع‌زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تحقیقات گسترده کارآگاهان پلیس آگاهی، سرنخ‌هایی از فعالیت سه عضو یک باند حرفه‌ای قاچاق تلفن‌های همراه مسروقه از استان‌ خراسان شمالی و شهرستان‌های خراسان رضوی به شهر مشهد به دست آمد.

وی افزود:  ماموران پلیس آگاهی پس از چند شبانه روز کار گسترده اطلاعاتی یکی از اعضای این باند را که در پوشش مسافر قصد انتقال تلفن‌های همراه مسروقه را از مشهد به استان های جنوبی داشت در پایانه مسافربری شهر مشهد دستگیر و در بازرسی از چمدان وی تعداد ۹۱ دستگاه تلفن هوشمند مسروقه فاقد کارتن کشف شد.

شفیع‌زاده تصریح کرد: متهم که یک زن تبعه خارجی است، پس از انتقال به انتظامی استان در تحقیقات به عمل آمده اعتراف کرد تلفن‌های همراه سرقتی را با کمک دو همدستش از شهرستان‌های همجوار در خراسان رضوی و خراسان شمالی سرقت کرده و قصد خارج کردن از مرزهای استان‌های جنوبی کشور را داشته است.

وی بیان کرد: ماموران پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و پس از هماهنگی با مقام قضایی وارد عمل شدند و ۲ عضو دیگر این باند حرفه‌ای را که یک زن و یک مرد بودند نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان چهار دستگاه تلفن همراه مسروقه را کشف کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به شناسایی ۸۰ مالباخته در این پرونده، خاطرنشان کرد: سهل انگاری مال‌باختگان در حفظ و نگهداری اموال یکی از دلایل موفقیت سارقان در ارتکاب عمل مجرمانه است؛ لذا شهروندان باید هنگام استفاده از گوشی تلفن همراه حین تردد و حرکت در مسیر خیابان‌ها مراقب اطراف خود باشند و به جای در دست گرفتن گوشی خود حتی المقدور از هندزفری استفاده کنند.

به گزارش روابط‌عمومی پلیس خراسان رضوی، شفیع زاده با هشدار به مجرمان، سارقان و افرادی که به اشکال مختلف باعث ناامنی و سلب آسایش عمومی می‌شوند، تاکید کرد: کلیه تحرکات این افراد به صورت شبانه‌روزی رصد شده و مطمئن باشند پلیس با آنان در چارچوب قانون برخورد قاطعانه خواهد کرد.

 

کدخبر: 854400 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟