دستگیری سارق سابقه دار در آشخانه

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد روهنا گفت: در پی اعلام چند فقره سرقت اماکن خصوصی و منزل در سطح شهرستان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی نهایتاً موفق به شناسایی ۳ نفر مالخر شدند، افزود: مأموران با هماهنگی قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را در محل مخفیگاهشان دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان چند قطعه فرش و قالیچه، سنگ فرز، دستگاه جوش و.. کشف شد.

سرهنگ روهنا بابیان اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام‌شده به ۴ فقره خرید اموال سرقتی اعتراف کردند، عنوان داشت: اموال مسروقه جهت شناسایی مالباختگان و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، خاطرنشان کرد: شهروندان ضمن رعایت موارد ایمنی و مجهز کردن اماکن به تجهیزات پیشگیرانه هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت در آشخانه

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری سارق سابقه دار با ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی، معابر عمومی و... خبر داد.

سرهنگ مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی وقوع چند مورد سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان مانه و سملقان بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران کلانتری ۱۱ و پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ شهرستان مانه و سملقان با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی موفق شدند فردی که اقدام به سرقت می کرد را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر کنند ،افزود: متهم در بازجویی های انجام شده به ۱۱ فقره سرقت در چند روستای سطح شهرستان مانه و سملقان اعتراف کرد.

 

کدخبر: 853882 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟