پاتک پلیس تهران به 27 باند تبهکارانه و خطرناک / 909 سارق و مالخر دستگیر شدند

به گزارش رکنا، سردار رحیمی ضمن عرض تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم، در مرحله ۶۱ طرح رعد گفت:"در طول ۷۲ ساعت گذشته۱۷۰ پاتوق سارقان و مالخران و پاتوق خرید و فروش مواد مخدر منهدم شد و ۲۱۵ حکم قضایی در این رابطه به اجرا درآمد و منجر به ۹۰۹ دستگیری در همین راستا شد.

وی افزود" در این طرح ماموران موفق به کشف۲۶۴۲ فقره سرقت شدند و ۱۲۶۸ پرونده سرقت بسته و ۲۷ گروه و باند منهدم شدند.

سردار رحیمی ادامه داد: ۲۸۹ موتور سیکلت سرقتی کشف و ضبط شد و ارزش اموال سرقتی نیز بالای ۴۰ میلیارد تومان برآورد شد.

رییس پلیس تهران اظهار داشت: در کنار طرح رعد،طرح برخورد با حاملین سلاح سرد نیز برگزار شد. که بالغ بر ۳۰۰ قبضه سلاح سرد که وسیله زورگیری و سرقت بود کشف گردید.

طرح ویژه مبارزه با  مالخران نیز اجرا شد و در مجموع  ۵۵ قبضه جنگی و شکاری یک قبضه سلاح دوش پرتاب کشف شدند که برخی از انواع سلاح ها برای اولین بار در طرح رونمایی شدند."

سردار رحیمی بیان کرد: در بخش سلاح و مهمات ۵۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری کشف کردیم و طرح ۶۱ با تلاش همکاران در پلیس پیشگیری به اجرا در آمد و ارزش اموال نزدیک به ۴۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: در یک ماه گذشته تلاش بی وقفه برای مبارزه با سوداگران ارز داشتیم و تا این لحظه بیش از ۱۰۰ نفر دستگیر شده‌اند. باندی دستگیر کردیم که معاملات کاغذی خود را در اتوبوس، مسجد و مینی بوس انجام می‌دادند و همکاران پلیس امنیت اقتصادی تلاش خوبی در این زمینه داشتند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: با سوداگران ارز، طلا و سکه برخورد خواهیم کرد.

 

کدخبر: 853786 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟