اقدام سیاه با دختر تهرانی توسط 2 شرور خطرناک / شهریور وحشتناک برای یاسمن

به گزارش رکنا،رسیدگی به این پرونده از شهریور امسال با شکایت دختری به نام یاسمن که از اتباع بیگانه بود، آغاز شد.

وی در روز حادثه درتوضیح ماجرا به مأموران گفت: ساعاتی پیش برای رفتن به مقصدم سوار یک خودروی به ظاهر مسافرکش شدم که علاوه بر راننده یک سرنشین هم داشت. بعد از طی مسافتی راننده به یکباره مسیرش را عوض کرد. در ابتدا فکر کردم که به دنبال مسیر میانبر است اما وقتی دیدم راننده به سمت مقصد من نمی‌رود، اعتراض کردم و خواستم که خودرو را متوقف کند تا پیاده شوم ولی راننده پس از قفل کردن درهای خودرو شروع به فحاشی کرد و سرنشین دیگر هم تهدیدم کرد تا ساکت شوم.

بعد از نیم ساعت من را به حاشیه تهران بردند و بدون توجه به التماس و خواهشم به من تعرض و پس از آن هم رهایم کردند و رفتند. فقط به خاطر دارم که خودرو پرایدی نقره‌ای بود و کاغذی با عنوان «این خودرو فروشی است» پشت شیشه آن چسبیده بود.در ادامه یاسمن به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان این سازمان بعد از معاینات تخصصی تعرض به او را تأیید کردند و پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد و قضات این شعبه پس از بررسی پرونده دستور ویژه‌ای برای رسیدگی به آن صادر کردند.

در ادامه تحقیقات، مأموران دوربین‌های کنترل ترافیک منطقه را مورد بازبینی قرار دادند تا در نهایت خودرویی را با این مشخصات پیدا کردند.

پس از آن مأموران در تماس با صاحب خودرو قرار ملاقات صوری برای خرید خودرو گذاشتند و یاسمن نیز با همراهی نامحسوس پلیس به محل قرار رفت که به محض مشاهده صاحب خودرو اعلام کرد وی یکی از دو نفری است که به او تعرض کرده است.

 به این ترتیب راننده متعرض و همدست او دستگیر شدند.هر دو متهم پس از بازداشت و انتقال به اداره آگاهی و در همان بازجویی‌های اولیه به جرم خود اعتراف کردند .

پس از اعتراف صریح متهمان یاسمن برای هر دو متهم درخواست اعدام کرد.با تکمیل تحقیقات و ارجاع پرونده به دادگاه کیفری هر دو متهم بزودی در شعبه نهم دادگاه کیفری یک استان تهران محاکمه می‌‌شوند.

کدخبر: 853711 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟