این مرد را می شناسید؟ / او باعث بدنامی پلیس تهران شده بود + عکس چهره باز

به گزارش رکنا؛ سرگرد " محمد زیدی" در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی مجهز به ادوات و تجهیزات پلیس با معرفی خود به عنوان مامور انتظامی و داشتن دستور پلمب مغازه ها، اقدام به سوءاستفاده از برخی واحدهای صنفی کرده است رسیدگی به موضوع در دستور ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات تهران  قرار گرفت.

وی افزود: در گام نخست، ماموران پلیس متوجه شدند متهم ضمن تماس تلفنی با کسبه و معرفی کردن خود با اسامی جعلی مانند سرهنگ موسوی ، سرهنگ خالقی و سرهنگ نجفی، آنها را در جریان  پلمب واحد های صنفی شان قرار داده و برای جلوگیری از آن مبالغی را از متصدیان واحدهای صنفی دریافت می کرده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: با توجه به گستردگی جرم و قربانی شدن تعدادی  از واحدهای صنفی و سوء استفاده از هویت و لباس  انتظامی موضوع با جدیت مورد پیگیری قرار گرفت و در نهایت پس از اقدامات پلیسی این فرد در مخفیگاهش دستگیر و برای سیر مراحل قضائی به دادسرا معرفی شد.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس اطلاعات تهران با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و به دفعات مختلف به جرم جعل و کلاهبرداری تحمل کیفر داشته، ابراز داشت: تا کنون کارشناسان ارزش کلاهبرداری های انجام  شده را 2  میلیارد ریال برآورد کرده اند.

زیدی در پایان با اشاره به اینکه حسب دستور  بازپرس پرونده ، تصویر متهم برای شناسایی شهروندان  بدون پوشش در فضای مجازی و جراید منتشر شود خاطر نشان کرد: شهروندانی که به این شیوه مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند می توانند برای پیگیری شکایت به معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس اطلاعات واقع در خیابان شریعتی خیابان سروش مراجعه کنند

 

کدخبر: 852127 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟