انهدام باند قاچاق با بیش از یک تن مواد مخدر

به گزارش رکنا؛ فرمانده انتظامی استان کرمان روز گذشته در جمع خبرنگاران بیان کرد: یک تن و ۹۵۰ کیلوگرم مواد مخدر که در یک انبار در شهر کرمان  ذخیره  شده بود، بامداد روز جمعه کشف شد و دو  نفر از اعضای این باند قاچاق دستگیر شدند.

سردارعبدالرضا ناظری ادامه داد :  این  باند قاچاق و حمل  مواد مخدر بر اساس اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های کرمان، غرب تهران و اصفهان شناسایی شد.

وی تصریح کرد :با اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر، این باند قاچاق و حمل  مواد مخدر که از مرز‌های شرقی وارد شده بود و قصد داشت پس از عبور از کرمان و یزد به مرکز کشور انتقال پیدا کند با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و استان اصفهان شناسایی شد و اعضای آن دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی  افزود: از این باند یک دستگاه خودرو هم ضبط شد و  باقی مانده  باند هم شناسایی شدند و اقدامات اطلاعاتی امنیتی ادامه دارد.

وی  گفت: به قاچاقچیان مواد مخدر اجازه تردد نخواهیم داد و با افرادی که آسایش و جان مردم را به خطر می اندازند، برخورد خواهیم کرد.

سردار ناظری افزود: از ابتدای سال بیش از ۶۰ تن مواد مخدر در استان کشف شده و استان رتبه دوم کشوری کشفیات را دارد. قاضی مهدی بخشی دادستان کرمان هم از این محموله کشف شده بازدید کرد و با قدردانی از نیروی انتظامی و پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گفت:بخش بزرگی  از مواد مخدری که قرار است به عمق کشور ارسال شود، با تلاش شبانه روزی پلیس کرمان کشف شد و با قاچاقچیان برخورد می شود. وی افزود:برای دو  متهم دستگیر شده پرونده تشکیل شده و برخورد قضایی انجام خواهدشد.

توکلی

 

کدخبر: 851608 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟