بازداشت دزدان  کیف طلا در تهران / مسافری که طعمه 6 تبهکار شد + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ علی ولیپور  گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران از  انهدام یک باند سرقت طلاهای کیفی خبر داد و در رابطه با این پرونده اظهار کرد: از حدود 3 ماه قبل پرونده ای در خصوص کیف قاپی که به صورت گسترده انجام می شد در دستور کار ، کارآگاهان اداره 18 پلیس آگاهی قرار گرفت و کارآگاهان درتحقیقات اولیه پی بردند که یک باند 6  نفره با موتور در محدوده بازار تهران اقدام به سرقت کیف های شهروندان حامل طلا می کردند.

سرهنگ گودرزی ادامه داد: در همین راستا تیمی از کارآگاهان حرفه ای آگاهی تهران بزرگ وارد عمل شدند و متهمان که سابقه کیف فاپی هم داشتند شناسایی شدند، از این 6 نفر یکی از آنها وظیفه شناسایی سوژه برای سرقت را به عهده داشت.

وی اضافه کرد: شاکی برای خرید طلا از اصفهان به تهران آمده که هدف این سارقان قرار می گیرد.

این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: این پرونده در مراحل ابتدایی است و تلاش برای شناسایی شاکیان ادامه دارد. متهمان به 1 فقره سرقت که کیف طلا بوده اعتراف کرده اند و 30 فقره موبایل قاپی هم در پرونده دارند.

وی در رابطه با محدوده سرقت این متهمان گفت: محدوده سرقت این افراد بازار تهران بوده است، از منزل سارقان حدود نیم کیلو طلا کشف شده و مجموع سرقت ها باتوجه به شکایت هایی که صورت گرفته حدود 2 کیلو بوده است.

کدخبر: 851289 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟