طلبه بسیجی حسن مختارزاده شهید شد + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 2.59M | مدت زمان ویدیو: 00:00:30

به گزارش رکنا، به نقل از خبرگزاری حوزه - تهران / طلبه بسیجی مدافع امنیت حسن مختارزاده طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و عضو گردان بسیجیان امام علی(ع) سعادت آباد تهران که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان در حالت کما بستری بود، سرانجام بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.

حسن مختار زاده طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم از ابتدای اغتشاشات و نا آرامی های قم و تهران در میدان دفاع از امنیت مردم حضور داشت. 

یکی از دوستانش در شرح ماجرا می گوید: حسن به دلیل تردد به تهران و ارتباط برادرش محمد با استان تهران از سال ۱۳۹۸ به عضویت گردان بسیجیان امام علی(ع) سعادت آباد در آمد. او به همراه برادرش در میدان مقابله با اغتشاشگران حضور فعال داشت.

طلبه بسیجی حسن مختارزاده شهید شد + فیلم و عکس

حسن روز ۲۶ آبان ساعت ۲۲.۳۰ شب پنجشنبه در بازگشت از مأموریت استقرار و آرام سازی، به سمت مقر گردان امام علی(ع) به راه افتاد اما در اتوبان حکیم شرق در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج گازوئیل و روغن ریخته شده بود که باعث از بین رفتن تعادل و زمین خوردن بسیجیان موتورسوار شد.

حسن که راننده موتورسیکلت و محمد سرنشین بودند دچار سانحه شده و بعد از برخورد با زمین چند متر روی زمین کشیده شدند که محمد دچار آسیب سمت راست بدن و پارگی تاندوم دست راست می شود و بعد از انتقال به بیمارستان بقیه الله(عج) عمل ترمیم تاندوم انجام و دو شب بستری می شود. اما حسن بعد از کشیده شدن روی زمین، یک خودرو از باند دو اتوبان در حال حرکت بوده که به سمت او می آید و از قسمت راست بدن حسن رد می‌شود و بدون توجه به حادثه رخ داده، متواری می شود.

حسن مختارزاده بعد از انتقال حسن به بیمارستان بقیه الله(عج) به دلیل شدت جراحات سطح هوشیاری او کم می شود و به ICU منتقل می گردد و به کما می رود، اما سرانجام جمعه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ بعد از ۲۲ روز به فیض شهادت نائل آمد و به دوستان شهیدش پیوست.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید مدافع امنیت، فردا شنبه ۱۹ آذر بعد از نماز مغرب در معراج شهدای تهران برگزار می شود.

 

کدخبر: 851205 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟