انهدام بیش از ۲۴ کیلوگرم تریاک توسط پلیس هرمزگان

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید امیرحسین موسوی" در گفت‌وگویی در تشریح جزئیات این خبر گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با به دست آوردن اخبار و اطلاعاتی مبنی بر انتقال یک محموله مواد مخدر توسط چندین دستگاه خودرو از شرق کشور به سمت استان هرمزگان، موضوع به صورت ویژه مورد بررسی قرار گرفت.

️وی به رد پای حضور یکی از عناصر اصلی و حرفه ای قاچاق مواد مخدر در این عملیات اشاره و اذعان داشت: با هماهنگی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هرمزگان و هدایت لحظه به لحظه آنان، سرانجام یکی از خودرو های مورد استفاده قاچاقچیان شناسایی و توسط چند تیم عملیاتی و رزمی پلیس مورد تعقیب قرار گرفت.

️سرهنگ موسوی تصریح کرد: در حین تعقیب و مراقبت، راننده خودرو که قصد فرار از دست مأموران را داشت از جاده منحرف و واژگون شد و با استفاده از موقعیت منطقه متواری، که در بازرسی خودرو ۲۴ کیلو و ۴۰۰ گرم تریاک به صورت جاساز کشف و ضبط شد.

️رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری عاملان اصلی این پرونده همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد پلیس در راستای برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و مبارزه بی‌امان با این پدیده شوم خانمان سوز از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

کدخبر: 851098 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟