حمله به آمبولانس اورژانس قزوین / راننده نیسان آبی 2 امدادگر را هدف قرار داد + عکس

به گزارش رکنا؛ حسن اسماعیلی، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: چند نیروی اورژانس پایگاه اسفرورین در حال بازگشت از ماموریت بودند که نزدیک پایگاه یک خودرو نیسان با سرعت بالا از پشت با آمبولانس تصادف کرد.

اسماعیلی افزود: کارشناسان پایگاه اسفرورین به دنبال تصادف نیسان با آمبولانس دچار تروما (ضربه) به سر و گردن شدند که آمبولانس پایگاه دانسفهان برای انجام معاینات و آسیب‌های احتمالی به کارشناسان اورژانس به محل تصادف ا عزام شد.

وی خاطرنشان کرد: در پی این برخورد، کارشناسان اورژانس به بررسی راننده نیسان که دچار آسیب شده بود پرداختند و اعلام کردند لازم است عوامل انتظامی برای انجام کار‌های قانونی به محل حادثه مراجعه کنند که راننده نیسان به سمت آن‌ها حمله ور شد و شروع به بی احترامی و ضرب و شتم کارشناسان اورژانس کرد.

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان قزوین گفت: کارشناسان اورژانس به دلیل آسیب‌های وارد شده در بیمارستان شفا بستری شده اند.

اسماعیلی گفت: بی شک پاسخ زحمات کارشناسان فوریت‌های پزشکی که در شرایط مختلف با جان و دل در کنار هم وطنان هستند، چنین رفتار‌ها و برخورد‌هایی نیست و اقدامات لازم از طریق مراجع قضایی پیگیری می‌شود.

 

کدخبر: 850870 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟