دستگیری سارق اماکن خصوصی در "باقرشهر"

به گزارش رکنا؛ سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" ، اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت از مشاعات ساختمان در محدوده " باقر شهر " به دلیل حساسیت موضوع، تیم عملیات کلانتری 175 این فرماندهی سریعا وارد عمل شدند.

وی افزود: در این راستا ماموران عملیات کلانتری با انجام اقدامات پلیسی و پایش دوربین های مداربسته متوجه شدند که سارق با یک دستگاه خودرو سواری پراید از مشاعات سرقت می کرده که هویت و محل حضور سارق مشخص گردید.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با بیان اینکه هماهنگی های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری باقرشهر پس از اعزام به محل در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و در بازدید از این مکان از داخل خودرو متهم مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف که به همراه متهم به کلانتری انتقال داده شد.

وی در ادامه اظهار داشت: متهم تا کنون  به10 فقره سرقت مشاعات  ساختمان های مسکونی اعتراف کرد و با شناسایی  5 مال باخته،  متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

سرهنگ "جلیلیان" خاطر نشان کرد: هشدارهای پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

کدخبر: 850595 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟