مرد ساوه ای همسرش را با سلاح جنگی به گلوله بست / دستگیری مرد خشمگین

به گزارش رکنا؛ علی‌اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر انتقال خانمی جوان به یکی از مراکز درمانی شهر ساوه به علت تیراندازی منجر به جرح بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام و موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از حضور مأموران مشخص شد مردی که دارای سلاح گرم می‌باشد به علت اختلافات خانوادگی با همسر خود درگیر و به سمت همسرش تیراندازی کرده و وی را مجروح می‌کند که بلافاصله مصدوم را با خودرو شخصی به مرکز درمانی منتقل و خود از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه اظهار داشت: با توجه به حساسیت موضوع مأموران اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیر ی متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و در نهایت، موفق شدند متهم را شناسایی و آن را در یک عملیات غافلگیرانه به همراه یک قبضه اسلحه کمری جنگی دستگیر کنند.

عیسی آبادی با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و غالب هنجارشکنان خودشان اطلاع دارند که در صورت انجام اقدام مجرمانه دیر یا زود دستگیر خواهند شد، از این‌رو به اراذل و اوباش‌هایی که توصیه‌های پلیس را جدی نمی‌گیرند هشدار می‌دهیم که برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان سخت خواهد بود.

 

کدخبر: 849959 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟