این 2 مرد همدان را به هم ریخته بودند / اقدام ضربتی پلیس

به گزارش رکنا؛ سردار رضا زارعی گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی سرقت وسایلی نظیر آهن آلات، کف کش، موتور برق و در و پنجره رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با جمع آوری پرونده سرقت‌های صورت گرفته و بررسی شگرد و شیوه سرقت‌ها پی بردند که همه این سرقت‌ها از سوی اعضای یک باند صورت گرفته است.

جانشین فرمانده انتظامی استان همدان تصریح کرد: به دنبال تحقیقات صورت گرفته و در کنار هم گذاشتن مستندات موجود سرنخ‌هایی از سارقان به دست آمد که در ادامه ۲ سارق حرفه‌ای شناسایی و در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سردار زارعی افزود: ماموران در بازرسی از مخفیگاه سارقان بخشی از اموال مسروقه را کشف و به همراه سارقان برای بررسی بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

زارعی افزود: سارقان در بازجویی‌ها به ۶۲ فقره سرقت اماکن خصوصی و باغ‌ها در مجموع به ارزش تقریبی ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال اعتراف کردند که در این باره پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضایی شد.

او به شهروندان توصیه کرد از رها کردن اثاثیه مورد نیاز در محوطه باغ پرهیز کرده و از تجهیزات بازدارنده از جمله دوربین استفاده کنند.

 

 

 

کدخبر: 849634 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟