بازداشت قاچاقچیان انسان در شهرری / 23 نفر در اسارتگاه گروگانگیران بی رحم بودند

سرهنگ "دوستعلی جلیلیان" گفت: به دنبال مراجعه یکی از شهروندان اتباع همسایه به کلانتری 177 خاور شهر در خصوص گروگانگیری و اخاذی میلیونی از وی توسط اشخاصی به بهانه خروج قانونی از کشور و اعزام به کشور های همسایه با توجه به حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار آن یگان قرار گرفت.

وی گفت: تیم های عملیاتی کلانتری خاورشهر با رصد میدانی، بررسی های تخصصی و بهره گیری از تجهیزات نوین پلیسی مخفیگاه متهمان را در باغ ویلایی در محدوده محمود آباد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری با اشاره به اینکه هماهنگی قضائی در این خصوص انجام پذیرفت، ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری خاورشهر با حضور در محل طی یک عملیات هماهنگ و منسجم پلیسی 7 نفر متهم که 4 تن از آنان ایرانی و 3 تن از آنها اتباع کشور همسایه بودند و در بررسی بیشتر تعداد 23 نفر از اتباع کشورهای همسایه که در محل زندانی شده بودند را نیز آزاد و به همراه متهمان به کلانتری خاورشهر منتقل کردند.

جلیلیان با اشاره به اینکه دو نفر از 7 متهم این پرونده سابقه دار در حوزه قاچاق انسان بوده اند، گفت: ، در تحقیقات انجام شده متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، به غیر از اتباعی که در باغ توسط سارقان زندانی شده بودند تا کنون 10 شاکی مراجعه و نسبت به متهمان دستگیر شده اعلام شکایت کردن و تحقیقات در راستای کشف جزئیات بیشتر پرونده ادامه دارد.

 

کدخبر: 848517 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟