دختر جوان در آرزوی ترکیه به خلوتی مرد خبیث رفت / وقتی به هوش آمدم عفتم را از دست داده بودم!

به گزارش اختصاصی رکنا؛ دختر جوانی که بارنگی پریده وارد جلسه غیر علنی دادگاه شد و پس از چند دقیقه از شروع جلسه رییس دادگاه از او خواست تا ماجرا را شرح بدهد. فرناز 32ساله درحالیکه صدایش می لرزید به قضات گفت : من چند ماه پیش با این مرد جوان که مدعی بود نامش مهران است و 30سال سن دارد به صورت تصادفی در یک فروشگاه آشنا شدم بعد از مدتی متوجه شدم که او در حوالی محلی که سالن زیبایی که من در آنجا مشغول به کار هستم رفت و آمد دارد تا اینکه او بدون هیچ مقدمه ای یک روز عصر مقابل محل کارم ایستاد و موقع پایان کارم که داشتم از سالن زیبایی بیرون میامدم او از من خواستگاری کرد و ادعا کرد که در یک شرکت فنی و مهندسی کار می کند بعد چند بار باهم حرف زدیم او گفت که قصد ازدواج دارد و میخواهد با زنی که ازدواج می کند به ترکیه برود .

من که بعد از فوت پدرو مادرم تنها زندگی می کردم و تجربه ای نداشتم تمام ادعاهای او را باور کردم بعد از مدتی او با خودروی پراید خاکستری که داشت سراغم آمد و گفت تا باهم بیرون برویم تا محل زندگی خودرا نشان بدهد من که از نیت شیطانی او خبر نداشتم رفتم و بعد از این وارد خانه شدم متوجه شدم کسی درخانه نیست و من در تله او گرفتار شدم خیلی ترسیده بودم در دلم وحشت کردم اما او گفت بعد از یکی دو ساعت باهم میرویم بیرون بعد ناهار سفارش داد و باهم خوردیم کمی از نگرانی هایم کم شده بود اما این پایان ماجرا نبود چون بعد از خوردن غذا بود که من حس کردم بدنم بی حس شده و بیهوش شدم بعد از چند ساعت که به هوش آمدم روی یک تخت خوابیده بودم و بعد متوجه شدم این مرد کثیف به من تعرض کرده است و حالا از او شکایت دارم.

پس از طرح شکایت دختر جوان قاضی از شاکی پرونده خواست بیرون برود بعد از متهم که با دستان دستبند زده پشت میز محاکمه ایستاده بود به او گفت آیا شکایتی که از تو شده است را قبول داری؟ متهم گفت: من قبول دارم با او رابطه داشتم اما این رابطه با خواسته خودش بوده و هیچ تعرضی در کنار نبوده است .

سپس قاضی با صدایی بلند تر از همیشه به متهم خطاب کرد نتیجه پزشکی قانونی نشان میدهد در خونش مواد بیهوش کننده وجود دارد وارد او با میل خودش به این رابطه راضی بود چرا از تو شکایت کرده است متهم درحالیکه کمی دست پاچه به نظر می رسید مدعی شد که بعد آن ماجرا به خاطر برخی مسائل دیگر دوست نداشتم با او ازدواج کنم برای همین او این داستان را سرهم کرده است قاضی پس از پایان اظهارات دادگاه به لیست پیامک ها و پی ام های شیطانی او با سایر دختران جوان اشاره کرد و گفت برای این مدرکی که در دستم هست چه ادعایی داری؟ تو با نقشه شیطانی دختران جوان را فریب داده و بعد نیت شوم خود را اجرایی می کردی پس از پایان جلسه دادگاه قضات وارد شور شده به زودی حکم خود را صادر خواهند کرد.

 

کدخبر: 848079 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟