این زن و شوهر را می شناسید ! / آنها رحم نداشتند ! + عکس

به گزارش رکنا؛ سرهنگ داود عبدالمالکی، جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی دستگیری زوج سارق با ۴۵ فقره سرقت خودرووقوع سرقت‌های متعدد خودرو در شهرستان "البرز" و ایجاد نارضایتی عمومی در این خصوص، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و تعداد قابل توجه سرقت‌های انجام شده، بلافاصله کارگروه ویژه‌ای از ماموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۵ مهرگان شهرستان البرز تشکیل و کلیه آثار باقیمانده از سرقت در محل‌های ارتکاب جرم مورد بررسی فنی و تخصصی قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان در تشریح ادامه روند دستگیری متهمان بیان داشت: ماموران ضمن بررسی‌های تخصصی و اطلاعاتی خود با گشت زنی هدفمند به ویژه در ساعت‌های ثبت شده در خصوص سرقت، زوج سارق را حین سرقت یک دستگاه خودرو سواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه آن‌ها را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه زوج سارق با شناسایی خودرو‌هایی که کمترین استفاده را از امکانات و تجهیزات ضد سرقت داشتند، اقدام به سرقت آن‌ها می‌کردند، خاطرنشان کرد: متهمان پس از سرقت کلیه قطعات و اقلام مصرفی، خودرو‌های سرقتی را در جاده‌های فرعی استان‌های همجوار رها می‌کردند.

این مقام انتظامی در پایان یادآور شد: متهمان در تحقیقات پلیسی به ۴۵ فقره سرقت خودرو در شهرستان البرز اعتراف کرده و با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

کدخبر: 847491 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟