پایان سرقت های میلیاردی دزدان خانه ها در حال ساخت مشهد / پلیس فاش کرد

به گزارش رکنا، سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده گفت: با شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو آن‌ها و نیز وسایل ساختمان‌های در حال ساخت در سطح شهر، بررسی‌های اولیه و میدانی نشان داد بسیاری از سرقت‌ها، مربوط به خودرو‌های پژو و به صورت حرفه‌ای انجام شده است.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: با تلاش مأموران دایره تجسس کلانتری ۱۳ قدس، متهم که از سارقان سابقه دار بود، شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات ضربتی دستگیر شد.

وی در ادامه گفت: مأموران انتظامی در بازرسی از مخفیگاه متهم ۲۹ ساله، تعداد زیادی وسایل و لوازم داخل خودرو و همچنین وسایل ساختمان‌های در حال ساخت از قبیل دستگاه جوشکاری سیم و کابل‌های برق، چرخ سنگ و … سرقتی را کشف کردند.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: متهم تاکنون به ۷۰ فقره سرقت لوازم و قطعات داخل خودرو و همچنین برخی وسایل ساختمان‌های در حال ساخت به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف کرده است و تحقیقات از وی برای کشف سرقت‌های احتمالی دیگر، ادامه دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شاکیان خواست، برای شناسایی وسایل مسروقه با همراه داشتن مدارک قانونی، به کلانتری ۱۳ قدس واقع در بلوار جانبازان مراجعه کنند.

کدخبر: 847359 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟