قتل هولناک پیرزن تنها توسط مرد کارتن خواب / قاتل با خواهر مقتول دوست بود

به گزارش رکنا، ساعت حدود 11 شب 7 تیرماه امسال رسیدگی به پرونده قتل پیرزن تهرانی در دستور کار ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

با اعلام این گزارش تیم جنایی بلافاصله در محل وقوع حادثه واقع در آپارتمانی در محله گیشا حاضر شدند.بررسی های اولیه نشان می داد در حالی که خانم پرستار خانگی پیرزن، برای خرید دارو از خانه بیرون رفته بود، مقابل در خانه با فرد ناشناسی روبرو شد که ادعا می کرد بسته ای برای پیرزن آورده و اصرار داشت به دست او برساند.

عامل جنایت زمانی که مقابل آپارتمان رسیده بود، ناگهان دست به چاقو شده و با ایراد چند ضربه ،جراحات متعدد به پیرزن وارد کرد.

پرستار جوان ادعا می کند که با دیدن این صحنه با اورژانس تماس گرفت اما سارق قصد داشته دست و پای او را هم ببندد.با توجه به سررسیدن امدادگران اورژانس،سارق فرش 12 متری ابریشم را سرقت کرده و از محل متواری شد و فرصت سرقت های بیشتر را پیدا نکرد.

ساعتی بعد پیرزن به دلیل شدت جراحات وارد شده جان خود را از دست داد و بازپرس پرونده بعد از اقدامات اولیه برای شناسایی و دستگیری عامل جنایت، دستور بازداشت پرستار خانگی را به دلیل اهمال در مراقبت و ضد و نقیض گویی صادر کرد و زن جوان به عنوان تنها مظنون پرونده تحت بازجویی قرار دارد.

این در حالی است که دوربین های مدار بسته منزل مسکونی لحظه ورود قاتل را به ثبت رسانده بود و تحقیقات برای رازگشایی ماجرا ادامه پیدا کرد.

پس از گذشت حدود 6 ماه راز این ماجرا فاش شد.در ابتدا با بازبینی دوربین های مدار بسته هویت سارق معتاد محرز شده و سپس تلاش برای دستگیری و رد زنی او آغاز شد.

سرانجام روز گذشته هم زمان با بازی ایران و ولز رد این متهم در محمدشهر کرج زده شد.متهم بعد از دستگیری به اتهام خود اعتراف کرده و گفت:«چند سال قبل با خواهر مقتول صیغه کرده بودم و متوجه شدم که مقتول وضع مالی خوبی دارد.برای همین نقشه سرقت از خانه او را کشیدم و با توجه به اینکه اعتیادم شدید شده و کارتن خواب شده بودم؛ شب حادثه نقشه خود را عملی کردم و برای سرقت به خانه او رفتم.در جریان سرقت پرستار سر رسید و من ضربه ای به سر مقتول زدم که بتوانم فرار کنم.که همان ضربه منجر به مرگ پیرزن شد.»

بنا بر این گزارش؛ با اعترافات صریح متهم رسیدگی به این پروندهدر جریان قضایی قرار خواهد گرفت.

کدخبر: 847139 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟