فیلم گفتگو با پدر و مادر داغدیده مهدی کابلی + جزئیات مرگ هولناک نوجوان گرگانی
حجم ویدیو: 17.19M | مدت زمان ویدیو: 00:03:43

به گزارش رکنا، مادر مهدی کابلی کفشگیری از داغ مرگ ناگهانی فرزند ۱۵ ساله اش آن چنان شوکه و سوگوار است که تاب و توان حرف زدن را ندارد.

حالا مرگ دلخراش این نوجوان به ناآرامی های اخیر کشور پیوند خورده است و برخی رسانه های فارسی زبان خارج از کشور مدعی شده اند که این نوجوان به دلیل ضرب و شتم ماموران حکومتی جان خود را از دست داده است.

مهدی محمدی پسرخاله این نوجوان ۱۵ ساله است که در توضیح علت مرگ مهدی کابلی کفشگیری می گوید :" مهدی به همراه یکی از دوستانش سوار بر موتور بودند.دوستش می گوید که مهدی راکب بود و او ترک مهدی نشسته بود. آنها در زیرگذر دخانیات گلشهر واقع در شهر گرگان در حال راندن بودند و سرعت زیادی داشتند که در یک لحظه کنترل سرعت موتور از دست راکب خارج شده و با همان سرعت از پشت به یک خودرو برخورد می کند و سپس با شتاب به گاردریل کوبیده می شود."

در اثر این برخورد شدید نوجوان ۱۵ ساله جان خود را از دست داد و به تائید خانواده اش مرگ او ربطی به وقایع اخیر ندارد.

رئیس کل دادگستری گلستان علت کما و مرگ نوجوان گرگانی را تصادف اعلام کرد

حیدر آسیابی گفت: شب 24 آبان، گزارش تصادف در گرگان به اورژانس اعلام شد که بلافاصله آمبولانس اعزام و مصدوم مهدی کابلی کفشگیری به بیمارستان منتقل شد.

آسیابی افزود: متاسفانه به علت شدت جراحات، مصدوم به کما رفت و همانروز اول آذر درگذشت.

وی افزود: همزمانی تصادف این نوجوان با شب ناآرامی های گرگان این شائبه را به وجود آورد که این نوجوان در اغتشاشات آسیب دیده باشد اما بر اساس مستندات ، ساعت و محل تصادف از محل اغتشاشات گرگان فاصله داشته است و بنا بر اظهارات پدر این نوجوان و دوستش که ترک موتور او بوده ، به علت سرعت بالا ، موتورسیکلت از کنترل خارج و پس از برخورد با گاردریل ، واژگون و سبب بروز این حادثه تلخ شده است.

آسیابی افزود: متاسفانه انتشار اخبار نادرست و دامن زدن به شایعات علاوه بر جریحه دار کردن احساسات مردم استان، اندوه مضاعفی به خانواده داغدار این نوجوان وارد کرده است.

مهدی کابلی

مهدی کابلی

کدخبر: 846631 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟