دستور ویژه برای رسیدگی به پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس

به گزارش رکنا؛  حیدر آسیابی اظهار کرد: با اعلام موافقت رییس قوه قضاییه، شعبه ۱۰۳ دادگاه کیفری ۲ گنبدکاووس به عنوان شعبه ویژه رسیدگی به این پرونده تعیین شد و طبق ابلاغ صادره تمام پرونده‌های مربوط به موج‌های آبی گنبدکاووس به این شعبه ارجاع و علاوه بر جنبه کیفری، جنبه حقوقی نیز به صورت همزمان مورد رسیدگی قرار خواهدگرفت.

وی افزود: با اختیارات ویژه‌ای که رییس قوه قضاییه در سفر آذرماه سال گذشته خود به استان داده بود، پس از بررسی پرونده و با درخواست شاکیان به متهم پرونده موج‌های آبی، یک‌ سال برای تکمیل پروژه و تحویل آن به شاکیان فرصت داده شد اما با گذشت چند ماه، هیچ پیشرفتی در اجرای پروژه مشاهده نشد.

رییس کل دادگستری گلستان گفت: با تعلل مجری پروژه برای تکمیل این طرح، در نامه‌ای از ربیس قوه قضاییه درخواست تشکیل دادگاه ویژه برای رسیدگی زودتر به این پرونده را خواستار شدیم که مورد موافقت قرار گرفت.

پرونده موج‌های آبی گنبدکاووس با نزدیک به ۳۰۰ شاکی یکی از پرونده‌های کثیرالشاکی استان است که رییس قوه قضاییه در سفر آذر ماه پارسال خود به استان، اختیارات ویژه به رییس کل دادگستری گلستان برای تعیین تکلیف این پرونده اعطا کرد.

شاکیان در این پرونده به امید تحویل مغازه در این طرح تفریحی، گردشگری سهام خریدند اما پس از گذشت نزدیک به ۹ سال این طرح همچنان نیمه کاره مانده است.

دی ماه سال گذشته با توافق مالباختگان به سرمایه گذار یکسال برای تکمیل این طرح فرصت داده شده بود.

 

کدخبر: 845456 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟