تصادف آمبولانس در اصفهان ۲ مصدوم داشت

به گزارش رکنا؛ عباس عابدی با اشاره به ۲ حادثه ویژه ترافیکی در استان اصفهان اظهار داشت: نخستین حادثه ساعت ۱۲ دقیقه بامداد به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در این حادثه یک دستگاه آمبولانس بیمارستان شهدای لنجان در حال انتقال بیمار قلبی به بیمارستان چمران با خودرو سواری برخورد کرده است، افزود: این حادثه در اتوبان کشوری اتفاق افتاده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به اعزام ۲ واحد امدادی ۱۱۵ برای این حادثه تصریح کرد: در این تصادف ۲ نفر شامل خانم ۳۷ ساله و بیمار قلبی ۴۰ ساله آسیب دیدند.

وی ادامه داد: خانم مصدوم این حادثه به بیمارستان الزهرا منتقل شد و بیمار قلبی ۴۰ ساله نیز به بیمارستان چمران انتقال یافت.

عابدی همچنین به حادثه واژگونی ال ۹۰ در کمربندی نائین اشاره کرد و گفت: این حادثه نیز ساعت ۴ و ۵ دقیقه بامداد به مرکز اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی با بیان اینکه برای این حادثه نیز ۲ واحد امدادی ۱۱۵ و یک کد هلال احمر اعزام شده است، ابراز داشت: در این تصادف سه زن و یک مرد دچار مصدومیت شدند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان همچنین به فوت دختر ۱۷ ساله در این حادثه اشاره کرد و گفت: مصدومان این حادثه نیز به بیمارستان حشمتیه نائین منتقل شدند.

 

کدخبر: 845258 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟