ربودن جسد محمد حسن زاده از بیمارستان بوکان / علت کشته شدن از زبان دادستان

به گزارش رکنا؛حسن مجیدی دادستان مرکز استان آذربایجان غربی در رابطه با اخبار منتشر شده در رابطه با فوت « محمد حسن زاده » در شهرستان بوکان اظهار کرد: طی روزهای گذشته یک درگیری بین دو گروه از افراد که برخی از آن ها نیز دارای سابقه محکومیت و شرارت بوده اند، در فلکه شهرداری شهرستان بوکان صورت گرفت که این درگیری منجر به فوت محمد حسن زاده فرزند احمد شد.

وی افزود: بلافاصله فرد مضروب توسط افراد حاضر به بیمارستان منتقل شده که نهایتا فوت می‌کند و به سردخانه بیمارستان انتقال یافت.

دادستان مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: افرادی مشکوک (حدود 20 نفر ) با مراجعه به منزل اولیای دم سعی کردند فوت این فرد را به اغتشاشات و نیروهای امنیتی نسبت دهند و جنازه او را نیز از بیمارستان ربودند.

مجیدی گفت: پس از اطلاع از موضوع با اعزام نیروهای امنیتی به محل و با لحاظ تدابیر و مذاکره با خانواده متوفی بررسی‌های لازم در مورد این قتل شروع شده و جنازه نیز به پزشکی قانونی منتقل می‌شود که بعد از معاینه جسد توسط پزشکی قانونی ، علت تامه فوت ایراد ضرب با چاقو تشخیص داده شد.

وی افزود: بعد از صدور گواهی جواز دفن، جسد به خانواده متوفی تحویل داده شده و در قبرستان شهرستان بوکان دفن شد.

براساس گزارش میزان، دادستان مرکز استان آذربایجان غربی بیان کرد: تحقیقات برای شناسایی قاتلین این فرد ادامه دارد و در این رابطه 2 نفر دستگیر شده اند و این فرضیه نیز وجود دارد که برخی فضاسازی ها پیرامون قتل این فرد از سمت افراد موثر در این حادثه باشد تا ردپای خود را از ماجرا پاک کنند.

 

کدخبر: 845110 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟