به گزارش رکنا ، فرهاد حیدری، رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان در خصوص شیوه مزاحمت متهم گفت: این مرد ۵۰ ساله‌ در سه ماهه اول امسال بیش از ۵۵ تماس تلفنی با ۱۱۵ اصفهان داشته که با حکم جلب دادگاه، دستگیر شد.

 وی ضمن اشغال کردن خطوط امدادی ۱۱۵، با دادن شرح حال کاذب و غلط به کارشناسان اتاق فرمان، آمبولانس اورژانس ۱۱۵ را با شرح بیمار اورژانسی به در منزل خود می‌کشاند.

 در این مدت ۱۵ مرتبه نیروهای امدادی اورژانس پس از امدادخواهی کاذب وی برای امدادرسانی به بیمار، به آدرس ذکر شده رفتند و پس از تماس‌های مکرر با امدادخواه و اتلاف وقت اورژانس، فرد مزاحم در را باز می‌کرده و به محض ورود کارشناسان اورژانس برای کمک‌رسانی، در را روی آنها بسته و از در دیگر منزل متواری می‌شده است.

با پیگیری‌های مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان، پس از استخراج گزارش‌ها و مدارک و طرح شکایت در دادگاه، روز سه‌شنبه حکم جلب متهم صادر و این فرد مزاحم بازداشت شد.

حیدری با بیان اینکه درمورد این پرونده، پیگیری‌های قضایی تا صدور حکم نهایی ادامه دارد، گفت: براساس قانون مجازات مزاحمان تلفنی، علاوه‌بر قطع و اقدام به جمع‌آوری منصوبات تلفن، مجرمان به مجازات تعزیری نیز محکوم می‌شوند.

کدخبر: 843998 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟