مامور اداره آب آبکی ا زکار در آمد / پلیس آبادان فاش کرد

به گزارش رکنا؛ سرهنگ « کیومرث کشوری» اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت پمپ آب منازل در آبادان، به‌ویژه در 2 منطقه ذوالفقاری و جمشیدآباد، اقدامات برای شناسایی سارق در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس آبادان پس از اظهارات مالباختگان و تحقیقات میدانی دریافتند سارق با لباس کار خدماتی آبی رنگ، تحت پوشش مامور اداره آب به بهانه چک کردن کنتورآب به در منازل بخصوص در ساعات اولیه صبح مراجعه و در فرصتی مناسب اقدام به بازکردن پمپ های آب منازل و سرقت آنها می نمود افزود: خوشبختانه ماموران پلیس موفق شدند  مخفیگاه این سارق را شناسایی ،باهماهنگی قضایی وی را با لباس خدماتی(بکار رفته در صحنه های سرقت)دستگیر کردند.

 فرمانده انتظامی آبادان گفت: از مخفیگاه این سارق 2دستگاه پمپ آب منازل و سایر ابزارآلات مربوط به سرقت در این زمینه کشف و ضبط شد.

ایشان در ادامه ضمن اعتراف متهم به بزه انتسابی  تصریح کرد: علیه سارق دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل، به دادسرا معرفی  و از آن طریق راهی زندان شد.

کشوری در خاتمه به شهروندان آبادانی توصیه کرد: از باز کردن درب منازل خود به روی افراد غریبه باهرپوششی قبل از استعلام و حصول اطمینان اکیدا خودداری نموده و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت‌طلب و قانون‌گریز، موضوع را فوری از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

علی رنجکش

 

کدخبر: 841742 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟