کشف 145 سلاح و بیش از 11 هزار مهمات جنگی در اصفهان

به گزارش رکنا؛ سردار محمدرضا هاشمی‌فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار کرد: از ابتدای مهر ماه تا کنون مأموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان برخوردهای خوبی را در زمینه مقابله با قاچاقچیان سلاح انجام داده و کشفیات قابل توجهی نیز در زمینه داشتند که این اقدامات در ایجاد امنیت و آرامش و جلوگیری از هر گونه اخلال در نظم عمومی بسیار تأثیرگذار بودند.

وی افزود: سربازان گمنام امام زمان(عج) در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان طی مدت مذکور موفق شدند ۱۴۵ قبضه انواع سلاح های جنگی و شکاری و ۱۱ هزار و ۸۶۲ عدد مهمات مربوطه را کشف کنند.

هاشمی‌فر از دستگیری ۹۵ نفر شامل نگهدارنده، حاملان و قاچاقچیان سلاح خبر داد و گفت: با اشرافیت، هوشمندی و اقدامات علمی و تخصصی مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این فرماندهی ۲ باند قاچاق عمده سلاح در استان کردستان شناسایی و با همکاری مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این استان منهدم شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: مأموران این پلیس با رصد هوشمندانه خود یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ حامل سلاح را در یکی از شهرستان‌های استان شناسایی و متوقف کردند که در این عملیات ۲ قبضه اسلحه کلت جنگی و یک قبضه اسلحه شکاری به همراه ۳۱ عدد فشنگ مربوطه کشف و ۲ قاچاقچی سلاح نیز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه قاچاق سلاح به کشور یکی از اهدافی است که دشمن برای ایجاد نا امنی و از بین بردن آرامش جامعه دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: پلیس قاطعانه با قاچاقچیان سلاح برخورد می‌کند و در این خصوص از شهروندان می‌خواهیم هر گونه اطلاعات در این خصوص را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی و همچنین شماره تلفن ۱۱۳ حفاظت اطلاعات ارشد انتظامی استان اصفهان اعلام کنند.

 

کدخبر: 841533 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟