سرقت بنز و بی ام و فقط در چند ثانیه / سرقت میلیاردی فقط با فندک اتمی / حیرت زده می شوید

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در حاشیه این طرح گفت: طی شبانه روز گذشته با تلاش بی وقفه کلانتری‌های تهران،  604 سارق به عنف، سارق منزل ، زورگیر ، خفت گیر و موبایل قاپ دستگیر شدند و ۱۴ باند سرقت نیز در این مرحله از طرح رعد شناسایی و منهدم و همچنین ۱۳ قبضه سلاح جنگی و شکاری نیز کشف شد.
سردار حسین رحیمی با بیان اینکه در این  طرح  به ۹۰۷ پرونده رسیدگی شده است، ادامه داد: ۲۳۸ خودرو و موتورسیکلت سرقتی در مخفیگاه سارقان کشف شده است. 2 هزار و 90 فقره اموال سرقتی نیز در این مرحله از طرح کشف شد که ارزش این اموال بالغ بر ۲۹ میلیارد تومان قیمت‌گذاری شده است.
رحیمی با اشاره به وضعیت دستگیری سارقان در این مرحله از طرح رعد اظهار کرد: ۲۰ درصد از سارقان که در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده‌اند، سارقان اماکن خصوصی و دولتی، ۱۹ درصد سارقان معابر، ۲۶ درصد سارقان قطعات و لوازم و تجهیزات وسایل نقلیه، ۷ درصد قاپ زنان و موبایل قاپان، ۱۴ درصد سارقان آپارتمان و ویلا و ۲۴ درصد جیب بر و سارق مغازه بودند.
رئیس پلیس پایتخت در پایان با اشاره به اینکه ۱۱ هزار قرص متادون غیرمجاز از سارقان کشف شده است، گفت: ۴۵ درصد از سارقانی که در این مرحله از طرح رعد دستگیر شده‌اند، سابقه دار هستند و ۵۵ درصد سارق اولی به حساب می‌‌آیند.

سرقت با فندک اتمی

مرد معتاد در تمام مدت در حال چرت زدن است و حال خوبی ندارد.

به چه اتهامی بازداشت شدی؟

سرقت لوازم داخل خودرو اما قبلاً با فندک اتمی از خانه‌ها سرقت می‌‌کردم.

یعنی چی؟

فندک اتمی را روی قفل که بگیری داغ می‌‌شود و قفل براحتی می‌‌شکند.

از سرقت‌ها چقدر گیرت می‌‌آمد؟

قیمت‌ها متفاوت است. مثلاً از یک خانه حدود 3 میلیارد تومان پول و طلا و سکه سرقت کردم. سکه‌ها را به جای مهریه به همسرم می‌‌دادم. مجبور بودم هر 3 ماه یکبار یک نیم سکه بدهم.

چند سرقت از خانه انجام دادی؟

100 تایی می‌‌شد. البته جرم من سرقت از خانه نیست. من این دفعه به خاطر سرقت لوازم داخل خودرو بازداشت شده‌ام، تخصص من سرقت خودرو است به ثانیه نرسیده سرقت را انجام می‌‌دهم. هر ماشینی بیاورید از بنز و بی ام و گرفته تا خودروهای داخلی را سرقت می‌‌کنم.

این شگردت را از کجا یاد گرفتی؟

سری قبل که به خاطر سرقت خانه افتادم زندان، هم‌سلولی‌ام به من یاد داد.

چی مصرف می‌‌کنی؟

هر چی دستم برسد، تریاک، حشیش، هروئین، گل، قرص... آنقدر مواد متفاوت کشیده‌ام که مغزم هنگ است و نمی‌دانم چیکار می‌‌کنم.

چطور دستگیر شدی؟

در پاتوق‌مان سمت رودخانه کن بودم که مأموران کلانتری کن بالای سرمان آمدند. خودم را در رودخانه کن انداختم، فکر کردم مأموران دست از سرم برمی‌دارند اما در همان حال دستگیر شدم.

 

کدخبر: 841243 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟