زنده به گور شدن یک مرد در مشهد + عکس های دردناک

به گزارش رکنا  به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی مشهد، آتشپاد دوم مهدی رضایی معاون عملیات آتش نشانی شهر مشهد، اظهار کرد: صبح امروز در پی تماس مردمی با سامانه 125 مبنی بر فروریختن قسمتی از یک ساختمان سه طبقه، ستادفرماندهی با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله 20 آتش نشان و نجاتگر را از 5 ایستگاه به همراه تجهیزات ویژه آوار برداری و مینی لودر بابکت آتش نشانی مشهد را به محل حادثه در بولوار عبدالمطلب اعزام کرد.

وی افزود: با حضور گروه‌های امداد و نجات آتش نشانی در محل مشخص شد، بخشی از یک ساختمان مسکونی سه طبقه در حال بازسازی به دلیل نامشخصی به یکباره فرو ریخته که این حادثه علاوه بر تخریب قسمت های از این ساختمان، سبب فوت یک کارگر که در طبقه همکف این مکان شده است.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد خاطرنشان کرد: نیروهای اعزامی پس از ساعتی عملیات نفسگیر و طاقت فرسا در محل جسم بی جان این کارگر جوان را از زیر آوار ریزش کرده خارج و پیکر فرد متوفی را تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه دادند.

مرگ دلخراش کارگر جوان در مشهد

آتشپاد دوم رضایی گفت: آتش نشانان پس از ایمن سازی محل به ماموریت خود پایان داده و علت دقیق وقوع این حادثه توسط کارشناسان مربوطه در دست بررسی است.

 

کدخبر: 841173 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟