فیلم کشف حجاب و شعارهای دختر تهرانی وسط تجریش ! / خبر رسمی پلیس
حجم ویدیو: 18.62M | مدت زمان ویدیو: 00:04:06

می‌گوید: تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.

۲۷ ساله است به جرم شرکت در اغتشاشات دستگیر شده است؛خودش می‌گوید جو زده شده بودم!

اعتراضات

جوزدگی اش آنقدر بوده که وسط خیابان روسری و مانتویش را درآورده و با تمام وجود و هیجان، شعار می‌داده است؛ آن هم عبارات ساختارشکن.

حالا هم که به جرم فحاشی، کشف حجاب، شعار دهی و تحریک مردم به اغتشاش توسط عوامل اطلاعات پلیس شهرستان ری دستگیر شده است پشت سر هم می گوید تحت تاثیر قرار گرفتم آن هم از سوی رسانه‌های معاند از بی بی سی و اینترنشنال گرفته تا مسیح علی نژاد.

جرمش را قبول کرده و در مقر پلیس از جریان و اتفاقات آن شب می گوید.

اعتراضات

چندساله هستید و چرا دستگیر شده اید؟

۲۷ ساله هستم و به جرم شرکت در اغتشاشات دستگیر شده ام... داشتم می‌رفتم به سمت میدان تجریش که خیابان ولیعصر شلوغ بود. من هم کشف حجاب کرده و پیاده شدم و شعار دادم.

* چرا این کار را کردید؟

من تحت تاثیر فضای مجازی و جو قرار گرفتم؛ حرف‌های بی‌بی‌سی، اینترنشنال و مسیح علینژاد؛ من تحت تاثیر حرفهای آنها قرار گرفتم که می گفتند شما بی وجودید؛ بی غیرتید؛ سکوت کردید و دارید تن به این ذلت می دهید، من هم تحت تاثیر قرار گرفتم و پیاده شدم!

* فیلم ها چگونه پخش شد؟

مردمی که در آنجا بودند از من فیلم گرفتند؛ وقتی که داشتم برمی‌گشتم یک موتوری فیلم را در اختیار خودم گذاشت ولی خودم فیلم را پخش نکردم.

به تحریک چه کسی آمدی؟

خودم؛ خودم تحت تاثیر قرار گرفتم و پیاده شدم؛ آنها حرف هایشان باعث شده بود که من کشف حجاب کنم، مانتویم را در بیاورم؛ روسری‌ام را در آوردم؛ الان از کاری که کردم خیلی پشیمان هستم واقعاً پشیمان هستم.

* سابقه دستگیری هم داری؟

نه اولین بارم است.

 * چه حرفی داری برای آنهایی که مثل تو این کارها را انجام می دهند؟

تحت تاثیر مثل من قرار نگیرند .ما در کشور امنیت داریم من خودم تازه فهمیدم و به اشتباه پی بردم؛ از بقیه خواهش می کنم که این کارهایی را که من کردم نکنند.

* می دانید با این کارهایی که شما کردید یکسری تشویق شدند که چادر را از سر خانمها بردارند و به اموال عمومی و خصوصی مردم صدمه وارد کنند؟

متاسفانه بله؛ من تحت تاثیر قرار گرفتم و پیشنهادم به بقیه این است که مثل من جوگیر نشده و تحت تاثیر قرار نگیرند ؛ خودم الان شخصا پشیمانم از این کاری که کردم؛ الان اگر برگردم به قبل، هیچ‌گاه به خیابان نمی رفتم.

اعتراضات

شما در صحبت هایتان گفتید که تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفته اید که آنها می گفتند بی غیرتید؛ شما دارید تن به این ذلت می دهید؛ می خواهم ببینم چه ذلتی وجود داشت؟

ذلت؛ منظور آن ها که مشخص است جو می دادند اما همین بود حجاب اجباری، روسری و اینها؛ باز هم می‌گویم من آن لحظه تحت تاثیر قرار گرفته بودم الان میدانم این حجابم به خاطر امنیت خودمان است... از جوانان و همسن و سالان درخواست می‌کنم که به خیابانها نیامده و این کارها را انجام ندهند و تحت تاثیر قرار نگیرند چرا که آنهایی که دارند ما را جوگیر می‌کنند خودشان حاضر نیستند حتی یک لحظه با ما همراهی کنند.

کدخبر: 839221 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟