نقشه کثیف کارمند طمع کار برای مدیر ثروتمند / 2 میلیارد تومان ارز دیجیتال کجاست؟

به گزارش رکنا، چند روز قبل مرد جوانی به یکی از کلانتری‌های تهران رفت و ضمن اینکه از کارمند شرکتش به اتهام سرقت شکایت می‌کرد، گفت: من مدیر یک شرکت خصوصی در تهران هستم. مدتی قبل یکی از کارمندانم پیشنهاد خرید یک خانه را در شمال کشور داد.

 به پیشنهاد او خانه‌ای خریدم اما بعد از مدتی تصمیم به فروش گرفتم. موضوع را به فریبرز، کارمندم گفتم و از او خواستم در فروش ملک مانند خرید آن کمکم کند. فریبرز هم قبول کرد و باهم راهی شمال شدیم تا خانه را بفروشیم. من رایانه دستی‌ام که ارز دیجیتال 2 میلیاردی داخلش بود و سند خانه 5 میلیاردی‌ام را هم با خودم آورده بودم.

او ادامه داد: در مسیر، فریبرز برای رفع خستگی به من قهوه داد اما پس از خوردن آن بی‌هوش شدم. البته در همان حالت بی‌هوشی تصویری مبهم مقابل چشمانم نقش بست مردی را دیدم که با میله‌ای در دست بالای سرم است و آن را به سر من کوبید. دیگر چیزی به یاد ندارم تا اینکه در بیمارستان به هوش آمدم و خانواده‌ام را در اطرافم دیدم و  از فریبرز هم خبری نبود.

مهندس جوان گفت: خانواده‌ام مدعی شدند که فریبرز با آنها تماس گرفته و عنوان کرده در جاده شمال از مسیر منحرف شده و با تپه‌ای برخورد و تصادف کرده‌ام بعد هم بی‌هوش شده و فریبرز مرا به بیمارستان منتقل کرده است. 

در ادامه مشخص شد کارمند شرکت در بیمارستان مشاهده نشده و در مدت زمانی که رئیس شرکت در بیمارستان بوده 2 میلیارد تومان ارز دیجیتال وی فروخته شده است و از طریق صرافی به حسابی در یک کشور خارجی منتقل شده است از رایانه دستی و سند خانه‌اش هم خبری نیست. این در حالی بود که خودروی او نیز به‌صورت رها شده در کنارتپه‌ای پیدا شد.

ادعای عجیب

با شکایت مهندس جوان، تحقیقات برای دستگیری فریبرز آغاز شد و از آنجایی که محل زندگی او در تهران بود، مأموران راهی پایتخت شده و پس از هماهنگی‌های قضایی با بازپرس شعبه سوم دادسرای ویژه سرقت، فریبرز را بازداشت کردند.

کارمند جوان اما در تحقیقات منکر سرقت شد و گفت: زمانی که با مهندس در راه شمال بودیم ناگهان تعادلش را از دست داد و خودروی شاسی بلند و مدل بالای مهندس با تپه برخورد کرد. 

مهندس در این تصادف بی‌هوش شد که او را به بیمارستان منتقل کردم. با خانواده‌اش تماس گرفتم و از آنجایی که می‌ترسیدم در ماجرای تصادف گرفتار شوم بیمارستان را ترک کردم. از ماجرای سرقت‌ها هم خبری ندارم.

در حالی که وی چنین ادعایی مطرح کرده است اما آزمایشات و معاینه اولیه بیمارستانی مسمومیت مهندس جوان با داروی بی‌هوشی را تأیید کرده‌اند. 

باتوجه به اظهارات ضد و نقیض فریبرز، مدارک و شواهد به‌دست آمده و احتمال دست داشتن مرد جوان در این سرقت، بازپرس جنایی دستور بررسی صحنه تصادف از سوی کارشناس را صادر کرد.

 بدین ترتیب با حضور کارشناس تصادفات و بررسی صحنه، مشخص خواهد شد که آیا خودروی رئیس شرکت تصادف کرده یا کارمند جوان با صحنه‌سازی و ایجاد تصادف ساختگی، نقشه سرقت دو میلیاردی ارز دیجیتال و سند 5 میلیاردی را اجرا کرده است.

کدخبر: 839125 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟