توقیف خودروهای سواری شوتی در ساوه

به گزارش رکنا؛  فرمانده انتظامی ساوه از کشف ۴۲۰ کیلو گرم بادام و یک هزار و ۷۲۰ ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال در عملیات توقیف ۲ دستگاه خودروی شوتی د ر محور‌های مواصلاتی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی"در تشریح این خبر گفت: با تداوم طرح‌های عملیاتی پلیس در مبارزه با قاچاق کالا، روز گذشته مأموران انتظامی کلانتری ۱۱ شهرستان ساوه در انجام تحقیقاتی تخصصی، از تردد ۲ دستگاه خودروی شوتی حامل بار قاچاق از محور‌های مواصلاتی این شهرستان مطلع شدند.

سرهنگ عیسی آبادی افزود: با برنامه ریزی انجام شده از سوی مأموران انتظامی ساوه، خودرو‌های مورد نظر در یکی از محور‌های مواصلاتی این شهرستان شناسایی و سرانجام در یک عملیات تعقیب و گریز متوقف شدند.

او گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۴۲۰ کیلو گرم بادام و ۱۷۲۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق، فاقد مدارک معتبر گمرکی کشف شد.

سرهنگ عیسی آبادی  ارزش ریالی محموله‌های کشف شده را در ارزیابی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون ریال اعلام  کرد و افزود: در این عملیات ۲ راننده خودرو‌های توقیفی دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شدند.

 

 

کدخبر: 838174 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟