فیلم عجیب ترین کشف قتل  فجیع در شهرری / تیزهوشی بازپرس ویژه قتل فقط با بوی آویشن + عکس
حجم ویدیو: 101.22M | مدت زمان ویدیو: 00:08:10

به گزارش اختصاصی خبرنگار جنایی رکنا، متهم به قتل جوانکی بی دست و پا به نظر می رسد و تصور اینکه چنین جنایت هولناکی را رقم زده باشد سخت است!

اما همین جوان کم حرف با جثه کوچک و لاغر اندام، کسی است که آوازه قتل هولناکی که مرتکب شد به خاطر آغشته شدن جسد مثله شده به پودر آویشن فاش شد و در اخبار حوادثی پیچید.

حالا امروز به شعبه هفتم دادسرای شهرری آمده است تا برای آخرین بار مقابل بازپرس دکتر مجید باقری قرار بگیرد و آخرین دفاع خود را انجام دهد.

دستگیری قاتل توسط بازپرس جنایی در شهرری

اواسط اردیبهشت ماه امسال بود که ماموران پلیس شهرری کشف تکه های جسد انسان در سطل زباله یکی از محله های شهرری به بازپرس کشیک قتل اطلاع دادند.بلافاصله بازپرس باقری به همراه تیم جنایی در محل کشف جسد حاضر شدند.

بررسی ها نشان می داد که جسد را یک رفتگر در سطل زباله پیدا کرده و موضوع را به مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع داده بود.این فرد در مورد لحظه اول مشاهده خود اظهار داشت:«روز قبل وقتی دستم را در سطل آشغال کردم تا زباله های خشک را جدا کنم، یکدفعه دستم به چیزی شبیه سر انسان خورد و خونی شد.خیلی ترسیدم و گمان کردم قطعا اشتباه می کنم و چیزی به جز سر انسان بوده است.سریع دستم را شستم و دیگر سراغ آن سطل نرفتم.تا اینکه امروز در یک سطل زباله دیگر تکه های جسد یک انسان را دیدم و مطمئن شدم دیروز هم سر انسان را درست تشخیص داده بودم.»

بازپرس باقری در اولین مشاهدات خود ملحفه گلداری دید که دور تکه های جسد پیچیده شده بود. جسد مثله شده داخل نایلون بزرگ مشکی رنگ بود و وقتی بازپرس کمی بیشتر دقت کرد، متوجه شد پودری داخل اطراف جسد و داخل نایلون مشکی وجود دارد که بوی آویشن می داد.

هم زمان با تیم جنایی کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران هم در صحنه حضور داشتند و مشغول بررسی دوربین های مدار بسته موجود در محل شدند و بازپرس باقری هم مشغول بررسی موقعیت محله ای شد که جسد در آن کشف شده بود.

در حالی که کوچه های اطراف را بازبینی می کرد متوجه شد که یک جوان لاغر اندام در حال انتقال کیسه های حاوی ادویه به داخل یک سمند است.چند سوال ساده کافی بود که بازپرس متوجه شود راننده سمند، راننده تاکسی اینترنتی است که جوان لاغر اندام به نام علی مسافر او بود.

علی در حال انتقال کیسه های ادویه از داخل خانه اش به خودرو سمند بود که بازپرس از او در مورد ادویه پرسید و او گفت در اطراف حرم دستفروشی می کند و ادویه را در کیسه های کوچک بسته بندی کرده و می فروشد.

هنوز بوی آویشن پاشیده شده به جسد در مشام بازپرس می پیچید.از علی پرسید در میان این ادویه ها آویشن هم داری که علی گفت دارد.بازپرس از او خواست کیسه آویشن را باز کند و دیگر مطمئن شد بویی که از جسد استشمام کرده بود همان بوی آویشن است.

همین کافی بود که در ذهن خود نخ ارتباطی میان این دستفروش و جسد کشف شده حس کرده و از جوان درخواست کرد با هم به خانه او بروند.

وارد راه پله های خانه علی که شدند، باز همان بوی آویشن در مشام بازپرس پیچید.خانه تمیز بود و آثار خون در هیچ جای خانه دیده نمی شد.مشعل کوچکی روی اجاق گاز خانه بود.بازپرس باقری همان طور که هال خانه، اتاق ها و حتی سرویس بهداشتی و حمام را بررسی می کرد، از علی در مورد شغلش و اینکه در این خانه با چه کسانی زندگی می کند سوال می کرد که علی گفت پدر و مادر و 2 خواهر کوچکش به سفر رفته اند.

بازپرس می خواست از خانه خارج شود که یکدفعه چشمش به یک نایلون مشکی گوشه آشپزخانه خورد که دقیقا شبیه همان نایلون هایی بود که تکه های جسد در آن جاسازی شده بود.

سراغ نایلون مشکی رفت و آن را برگرداند تا ببیند درون آن چیست.ناگهان محتویات درون بدن انسان آغشته به مقدار زیادی خون به لباس و دست و پای بازپرس باقری پاشید.

همان جا علی 20 ساله بازداشت شد و با اعلام بازپرس کارآگاهان اداره آگاهی و افسر پرونده در محل حاضر شدند.علی به قتل و مثله کردن جسد اعتراف کرد.او تکه های جسد را در 2 روز از خانه اش خارج کرده بود. هنوز یک کیسه از بقایای جسد را خارج نکرده بود.می گفت چون احشا داخلی بدن جسد خیس بود قصد دفن کردن آن را داشت که دیگر فرصت نکرد آن را خارج کند و دستگیر شد.

جوان ادویه فروش جسد دوستش را در خانه اش تکه تکه کرد

علی بارها به قتل اعتراف کرده و جزئیات ماجرا را شرح داده است.او در آخرین جلسه بازجویی بار دیگر در شرح ماجرا گفت:«مدتی قبل با مقتول 35 ساله بود آشنا شدم.او یکی از مشتریان من بود که سر صحبت را باز کرد و گفت دستفروشی شان آدم را پایین می آورد و به من کار خوبی پیشنهاد داد.آدم خوبی به نظر می رسید و برای همین فکر کردم واقعا می تواند برایم کار خوبی پیدا کند.همین باعث شد شب حادثه او را به خانه مان دعوت کردم.وقتی به خانه مان آمد متوجه سونیت او شدم.به من پیشنهاد بی شرمانه داد و قصد سواستفاده از من را داشت.من هم عصبانی شدم و با او درگیر شدم.در جریان درگیری چاقویی برداشتم و به گردنش ضربه ای زدم.بعد متوجه شدم که به قتل رسید.»

متهم در ادامه گفت:«نمی خواستم کسی متوجه این ماجرا شود برای همین جسد را داخل حمام بردم و مشغول تمیز کردن خانه شدم.پاک کردن خون ها از روی فرش و در و دیوار خانه تا نیمه شب طول کشید و بعد سراغ جسد که داخل حمام بود رفتم و سرش را جدا کردم.صبح روز بعد سر جسد را داخل سطل زباله انداختم و سر کار رفتم.وقتی بعد از ظهر به خانه برگشتم با چاقو جسد را تکه تکه کردم و صبح روز بعد قسمتی دیگر از جسد را به یک سطل زباله دیگر انداختم.»

بنا بر این گزارش؛ متهم در آخرین دفاع خود از این حادثه اظهار پشیمانی کرد.

کدخبر: 837777 ویرایش خبر
لینک کپی شد
فاطمه شیخ علیزاده
آیا این خبر مفید بود؟