مرد 65 ساله کرجی 10 روز اسیر گروگان گیران بود/آنها فقط یک امضا می خواستند

به گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: در 20 مهرماه سال جاری در پی شکایت فردی مبنی‌بر فقدان پدر ۶۵ساله‌اش، بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان البرز قرار گرفت.

او افزود: برابر اظهارات شاکی، فقدانی به قصد عزیمت برای امور کشاورزی از منزل خارج و دیگر به منزل برنگشته لذا خانواده به منظور پیگیری به زمین کشاورزی مراجعه و خودروی او را به صورت بلاصاحب در محل پیدا کردند.

این مقام مسئول گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی تحقیقات برای پیدایش فقدانی آغاز و پس از انجام کلیه اقدامات مشخص شد فرد ناشناسی با او تماس تلفنی داشته که در این خصوص فرد مظنون شناسایی و تیمی متشکل از ماموران پلیس آگاهی به محل اختفا متهم اعزام و پس از تعقیب و مراقبت چندین ساعته او را دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات پلیسی اولیه منکر هرگونه ارتباط با فرد فقدانی شده بود، ادامه داد: پس از بازجویی فنی و بهره‌گیری از شگردهای پلیسی متهم لب به اعتراف گشود و به آدم‌ربایی اقرار و بیان کرد که به درخواست یکی از دوستان خود و به منظور گرفتن امضا برای تصاحب زمین‌های کشاورزی فرد ربوده شده اقدام به آدم‌ربایی کرده که در ادامه فرد مذکور نیز شناسایی و دستگیر شد.

او اظهارکرد: در پی اقرار متهمین، ماموران پلیس آگاهی شهرستان بلافاصله به محل نگهداری فرد ربوده شده اعزام و فرد گروگان را با دست‌وپاهای بسته شده در حمام مشاهده و به پلیس آگاهی شهرستان البرز منتقل کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در پایان یادآور شد: پلیس همواره برای خدمت‌گزاری به مردم آماده است و با قاطعیت، اشرافیت و تسلط با اینگونه اعمال مجرمانه بطور جدی و قاطعانه برخورد می‌کند.

کدخبر: 836910 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟