این 3 مرد قزوین را آشفته کرده بودند+جزئیات اقدامات پنهانی شان

به گزارش رکنا، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف قزوین و بکارگیری خودروهای سرقتی در زمینه سرقت از منازل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی انجام شده بر روی سارقان شناسایی شده، یکی از متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی به 5 فقره سرقت منزل، 4 فقره سرقت موتور سیکلت، یک فقره سرقت خودروی سواری و یک فقره سرقت دوچرخه با همکاری 2 همدست دیگرش اعتراف کرده، افزود: سایر متهمان این پرونده نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان و مالکان وسائط نقلیه درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی مناسب اقدام و همچنین استفاده از تجهیزات بازدارنده از قبیل قفل فرمان و پدال و سوئیچ مخفی را مدنظر قرار دهند تا فرصت ارتکاب سرقت را از سارقان بگیرند.

کدخبر: 836819 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟