بازداشت سارقان میلیاردی خانه های کرجی

به گزارش رکنا؛ سرهنگ محمد معظمی گودرزی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو و مغازه با شیوه های یکسان در سطح شهرستان کرج، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

او می‌گوید: کارآگاهان پس از بررسی صحنه های سرقت و انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی سردسته باند سرقت شدند و در ادامه تحقیقات مشخص شد که نامبرده به تازگی با تشکیل باند اقدام به سرقت در مناطق مختلف کرج می کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: با زیر نظر گرفتن متهم شناسایی شده پس از چندیدن شبانه روز، ۲ نفر از همدستان وی نیز که شامل یک نفر مرد و یک نفر زن بودند توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شناسایی و پس از هماهنگی قضائی هر ۳ نفر در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه دستگیر شدند.

او می‌گوید: متهمان دستگیر شده در ابتدا منکر بزه انتصابی بودند ولی در مواجه با مستندات غیرقابل انکار پلیس چاره ای جز اقرار به حقیقت نداشتند و اعتراف کردند که با استفاده از موتورسیکلت و ابزار آلات اقدام به ۳۹ فقره سرقت از مغازه ها و داخل خودروی شهروندان کرده اند.

سرهنگ معظمی گودرزی با اشاره به دستگیری ۲ مالخر اموال مسروقه در این زمینه، گفت: در بازرسی از محل دستگیری آنان اموال قابل توجهی از قبیل تلفن همراه، ضبط، باند، باطری خودرو و... کشف که پس از شناسایی و با احراز هویت و مالکیت تحویل مالباختگان شد.

او در پایان با اشاره به این‌که در این پرونده جمعاً ۵ متهم دستگیر و روانه زندان شدند، گفت: کارشناسان ارزش اموالی که توسط این باند به سرقت رفته را حدود ۲۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.

 

کدخبر: 835657 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟