ببینید / جزییات آتش سوزی در ساختمان جام جم ولیعصر + فیلم
حجم ویدیو: 2.39M | مدت زمان ویدیو: 00:00:05

به گزارش رکنا، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد:‌ در ساعت ۱۳:۳۷ امروز یک مورد حادثه حریق در یک ساختمان تجاری دو طبقه در خیابان ولیعصر نرسیده به پارک‌وی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان 3 ایستگاه را به همراه تانکر آب و تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور عوامل آتش‌نشانی در محل حادثه گفت:‌ با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک ساختمان تجاری دو طبقه به نام جام جم رخ داده و کانون آن در طبقه منفی یک بوده است. آتش‌نشانان بلافاصله اقدامات خود برای اطفای حریق را آغاز کردند و همزمان گروهی دیگر نیز به جستجو در این ساختمان پرداختند تا نسبت به نجات افراد احتمالی محبوس اقدام کنند.

آتش سوزی جام جم ولیعصر

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه عملیات آتش‌نشانان در این محدوده همچنان ادامه دارد، افزود: دود زیادی طبقات و اطراف محل وقوع این حادثه را دربرگرفته است و آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق عملیات جستجو و نجات را نیز ادامه می‌دهند.

آتش سوزی جام جم ولیعصر

وی ادامه داد: در این حادثه 3 نفر از آتش نشانان دچار حادثه شدند که توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر داری تهران با اعلام این خبر که این حادثه خسارت جانی نداشت تصریح کرد: کارشناسان سازمان آتش نشانی در حال علت وقوع این حادثه هستند.

آتش سوزی جام جم ولیعصر

 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در این حادثه ۵ نفر نجات یافته و خوشبختانه هیچ مورد فوتی گزارش نشده است.

آتش سوزی جام جم ولیعصر

آتش سوزی جام جم ولیعصر

کدخبر: 835377 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟